| کد مطلب: ۱۰۹۶۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن

راهپیمایی ۲۲ بهمن پایتخت از محل شهادت آرمان علی‌وردی (شهید امنیت) از شهرک اکباتان به سمت میدان آزادی و به صورت همزمان در ۱۴۰۰ بخش و شهرستان و بالغ بر ۳۵۰۰۰ روستای کشور آغاز شد.

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش آرمان ملی به نقل از ایرنا، مردم قدرشناس ایران امروز یکشنبه با عمل به تکلیف ملی خود با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، چهل و پنج سالگی سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند. این راهپیمایی ظهر امروز در تهران و سراسر کشور با سخنرانی رئیس‌جمهور و قرائت قطعنامه پایان می‌یابد.

۷ هزار و ۳۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی نیز این مراسم را پوشش رسانه‌ای می دهند. این مراسم به صورت همزمان در ۱۴۰۰ بخش و شهرستان و بالغ بر ۳۵۰۰۰ روستای کشور برگزار می‌شود. در تهران راهپیمایی از ساعت ۹:۳۰ و در مسیر شهید آرمان علی‌وردی به طرف میدان آزادی آغاز شد.پیش از آغاز رسمی راهپیمایی نوجوانان و بچه های دهه نودی با در دست داشتن پرچم ایران، تصاویر امام(ره)  و پلاکاردنوشته‌هایی چون «ایران جوان» و «ایران مقتدر» و با سر بندهای یا ابا عبدالله در مسیر میدان آزادی  حضور یافتند.

ناوگان حمل ‌نقل عمومی از ساعت ۶ صبح در همه مسیرهای منتهی با مسیر راهپیمایی به صورت رایگان ارائه خدمت خواهد داشت. همچنین ۲ هزار ۵۰۰ غرفه در حوزه مختلف خدماتی و ایستگاه سلامت برای سالمندان در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این در مسیر راهپیمایی موشک زمین به زمین قیام با تشریح دقیق قابلیت های این موشک به نمایش در آمده است.

راهپیمایان 22 بهمن در مسیر راهپیمایی تا میدان آزادی با در دست داشتن پلاکارد هایی ضمن اعلام انزجار از رژیم صهیونیستیف روز شمار نابودی این رژیم را منتشر کردند.

مراسم رسمی از ساعت ۱۰ صبح با تلاوت قرآن و چتربازهای نیروهای مسلح و گلباران آغاز می‌شود اما با حضور مردم در مسیر راهپیمایی عملا راهپیمایی روز ۲۲بهمن از ساعت ۹ صبح آغاز شده است و با سخنرانی رئیس جمهور و قرائت قطعنامه پایان می‌یابد.

 

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار