| کد مطلب: ۱۰۹۶۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد

امام جمعه اهواز : به یکدیگر تلفن نزنید که رای ندهید

امام جمعه اهواز با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی دستاورد‌های نظام توسط رسانه‌ها، اظهار کرد: اگر انقلاب را دوست دارند باید کار‌هایی که انجام شده است اطلاع‌رسانی شوند. استان و کشور را سوخته جلوه ندهید، اگر این‌گونه جلوه دهیم سرمایه‌گذاران کجا بروند؟

امام جمعه اهواز : به یکدیگر تلفن نزنید که رای ندهید

به گزارش آرمان ملی به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد با تاکید بر لزوم حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان کرد: حضور مردم در مجامع سیاسی، متمم ایمان است، این همه کار انجام شده و چند خطا هم شده است، افراد را دلسرد نکنید، به یکدیگر تلفن نزنید که رای ندهید.

موسوی‌فرد با بیان اینکه آنچه این انقلاب را حفظ کرده، جامه ایمانی است، گفت: از سرنوشت حکومت علوی عبرت بگیریم، مردم صحنه را خالی کردند. اکنون هم دشمنان می‌خواهند با تبلیغات سوء و بمباران ناامیدی، که شب و روز انجام می‌دهند، این کار را انجام دهند.

وی افزود: به تعبیر حضرت آقا می‌خواهیم به قله برسیم که قطعا سختی هم دارد. به قوه الهی، این حکومت در حال فراهم کردن بستر حکومت جهادی امام عصر (عج) است.

امام جمعه اهواز گفت: ما ۴۵ سال است تحریم هستیم، پیامبر اکرم (ص) ۲۳ سختی کشید. دین به من و شما همین‌طوری نرسیده است طبیعتا سختی هم است. به تعبیر حضرت آقا اگر سخت نبود وقتی به قله می‌رسیدیم، باید شک می‌کردیم.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار