| کد مطلب: ۱۰۹۶۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد

قلعه نویی: این تیم برمیگردد

سرمربی تیم ملی ایران با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، به حذف از جام ملت‌های آسیا واکنش نشان داد.

قلعه نویی: این تیم برمیگردد

به گزارش آرمان ملی به نقل از ورزش سه، تیم ملی فوتبال ایران که فاصله چندانی تا پایان دادن به سال‌های طولانی دوری از قهرمانی آسیا نداشت و می‌توانست با غلبه بر قطر راهی دیدار فینال شود، در بازی نیمه نهایی مقابل میزبان این دوره از مسابقات تن به شکست داد تا رویای بالای سر بردن جام قهرمانی حداقل برای چهار سال دیگر به تعویق بیفتد.س

امیر قلعه‌نویی که با پیروزی بر ژاپن فاصله کمی تا تاریخ‌سازی داشت، با دست خالی قطر را ترک کرد و به ایران بازگشت. سرمربی تیم ملی در نشست خبری پس از بازی بابت این شکست و ناامیدی در رسیدن به فینال، از تمامی مردم ایران و هواداران فوتبال عذرخواهی کرد.

پیروزی بر سامورایی‌ها نقطه عطفی در کارنامه مربیگری امیر قلعه‌نویی بود ولی شکست برابر قطر مانع از تحقق رویای کسب جام قهرمانی آسیا شد. حالا و پس از بازگشت کاروان ملی پوشان به تهران، سرمربی تیم ملی پستی را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است.قلعه‌نویی در بخش ابتدایی این پست نوشته است:

«شاید من آنجا روی سکوها و جلوی تلویزیون یا گوش به رادیو کنار شما بودم، شاید هم شما روی نیمکت جای من. هر دو امید را تا ثانیه آخر دنبال کردیم. ضربه‌های علیرضا و رضا پشت سر هم برای گل تساوی. برای خوشحالی، برای رسیدن به جایی که متعلق به ماست. رویایی که همیشه با آن زندگی کردم. ایران قهرمان.»

 

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار