| کد مطلب: ۱۰۹۶۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد

اورونوف رقیب جدی پنج ستاره پرسپولیس!

اورنوف در بازی‌های ملی خود تنها یک بار در نقش مهاجم نوک به میدان رفته است.

اورونوف رقیب جدی پنج ستاره پرسپولیس!

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ورزش سه اوستون رستم اورونوف خرید جدید پرسپولیس برخلاف اخبار برخی رسانه‌ها و فضای مجازی بازیکنی برای خط میانی است و در خط حمله تنها یک بار در تیم ملی کشورش به میدان رفته است.

اورونوف در بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2026  مقابل ترکمنستان در پست هافبک راست به میدان رفت.او در دیدار مقابل ایران در تاشکند نیز وینگر راست بود که در جریان تساوی 2-2 با ایران یک گل زد و یک پاس گل داد.

در جریان بازی‌های دوستانه اخیر تیم ملی ازبکستان او مقابل چین 45 دقیقه در پست وینگر راست به میدان رفت، در مصاف با مکزیک 11 دقیقه در نقش هافبک تهاجمی ظاهر شد و در جدال با امریکا 68 دقیقه باز هم هافبک تهاجمی بود.

آخرین باشگاه اورنوف نوبهار ازبکستان بوده است. او در پنج مسابقه از شش بازی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت و اصلا مهاجم نوک نبود.در بازی رفت با الهلال 90 دقیقه هافبک میانی بود، در مصاف با مومبای هند 83 دقیقه وینگر چپ بازی کرد و یک پاس گل داد .در بازی رفت با نساجی 45 دقیقه وینگر چپ بود که یک پاس گل داد و یک گل هم زد.جالب اینکه در بازی برگشت با نساجی نیز 90 دقیقه در پست وینگر چپ بازی کرد که دو گل زد.او در بازی آخر مرحله گروهی در بازی برگشت با الهلال اصلا به میدان نرفت.

اما در جام ملتهای آسیا او در هر پنج مسابقه تیم ملی ازبکستان به میدان رفت و تنها یک بار مهاجم نوک بود. در دیدار با سوریه او در نقش مهاجم نوک 90 دقیقه در ترکیب بود که موفق به گلزنی نشد. در مصاف با هند او در خط میانی چهار نفره تیمش هافبک چپ بود و 74 دقیقه در میدان حضور داشت.اورونوف در مصاف با استرالیا یک نیمه در پست وینگر چپ بازی کرد و در نهایت در مرحله یک چهارم نهایی 74 دقیقه به عنوان هافبک تهاجمی به میدان رفت.

جالب اینکه او در تمام بازی‌های ملی قبلی خود نیز هیچ وقت به عنوان مهاجم نوک به میدان نرفته و غالبا وینگر چپ، وینگر راست و هافبک تهاجمی بوده است. بدین ترتیب او در تیم پرسپولیس رقیب تازه‌ای برای بازیکنانی مثل مهدی ترابی، سعید صادقی، وحید امیری،سروش رفیعی و امید عالیشاه خواهد بود که باید دید در سیستم مد نظر اوسمار در کدام پست به میدان می رود و در چه پستی بالاترین کیفیت را ارائه خواهد کرد.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار