| کد مطلب: ۱۰۹۳۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد

باربی سیاسی شد

در حالی که چند روز از معرفی نامزدهای اسکار نود و ششم می‌گذرد، نادیده گرفتن «باربی» در بخش کارگردانی و بازیگر زن اول با اظهارنظرهای متفاوتی روبه‌رو شده که سر تمام‌شدن ندارد.

باربی سیاسی شد

به گزارش آرمان ملی به نقل از مهر،در حالی که «باربی» پس از کسب ۸ نامزدی اسکار از روز جمعه دوباره بر پرده سینماها رفت و فعلا اکرانی یک هفته‌ای برای آن در نظر گرفته شده، بحث درباره نادیده گرفته شدن «باربی» در فهرست نامزدهای اسکار ۲۰۲۴، که گرتا گرویگ، فیلمساز «باربی» و بازیگر اصلی آن مارگو رابی را از رقابت در بخش بهترین کارگردان و بازیگر حذف کرد، هنوز به پایان نرسیده و هر روز اظهار نظری در این باره صورت می‌گیرد. میشل یئو که سال پیش برای فیلم «همه چیز همه جا به یکباره» اسکار بهترین بازیگر زن را دریافت کرد، جدیدترین چهره‌ای است که در این باره صحبت کرده است.

یئو در این باره گفت: به نظر می‌رسد شادی و ناامیدی دست به دست هم می‌دهند. تعداد نامزدی برای راه یافتن همه آنها که محق هستند، وجود ندارد. تنها راه این است که بپذیریم همه چیز بسیار رقابتی است و هیچ تضمینی وجود ندارد؛ زیرا شما تنها رای‌دهنده نیستید، واقعا گسترده است. خدا را شکر که فیلم «باربی» نامزد بهترین فیلم شد!

هیلاری کلینتون اولین چهره‌ای بود که پس از ۲ بازیگر معترض فیلم، وارد میدان شد و پیامی را برای گرویگ و رابی ارسال کرد که در آن نوشته بود: در حالی که گیشه را بردید، اما مجسمه طلایی را به خانه نبردید، میلیون‌ها طرفدار شما را دوست دارند. شما هر ۲ خیلی بیشتر از «کناف» هستید. (اشاره‌ای به انتهای باربی که شخصیت کِن نام خودش را با «ایناف» به معنی کافی ترکیب می‌کند).

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار