| کد مطلب: ۱۰۹۱۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد

درویش همچنان به دنبال سرمربی ملوان است!

در حدفاصل انتشار عکس و تفصیلات مربوط به پاسخ رد برانکو به رضا درویش مدیران پرسپولیس استارت جذب جانشین یحیی را زدند.

درویش همچنان به دنبال سرمربی ملوان است!

در شرایطی که عکس و تفصیلات مربوط به مذاکره درویش با برانکو بعد از ظهر امروز منتشر شد خبردار شدیم از ظهر امروز مذاکرات مدیران باشگاه پرسپولیس با گزینه قبلی این باشگاه از سر گرفته شده است.

مهدی تارتار گزینه قبلی باشگاه پرسپولیس و سرمربی فعلی تیم ملوان که در تلویزیون صراحتاً اعلام کرده با مدیران پرسپولیس مذاکراتی داشته است بار دیگر به عنوان گزینه اصلی هدایت تیم پرسپولیس و جایگزینی برای یحیی گل محمدی شده است.

پیرو پاسخ رد برانکو ایوانکوویچ به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ساعاتی بعد خبر و تصویر این موضوع در کانال رسمی باشگاه پرسپولیس منتشر شده اما ظاهراً در این حد فاصل مقرر شده مذاکراتی با یکی دو گزینه دیگر استارت بخورد.

اخبار رسیده از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که این بار رضا درویش تصمیم دارد درباره جذب مهدی تارتار بار دیگر اقدام و این بار با مدیران باشگاه ملوان نشستی را برگزار کند.

پیش از این آرش فهمیده مدیرعامل باشگاه ملوان در گفت‌وگویی این موضوع را تأیید و اعلام کرده بود: «تارتار تحت قرارداد با ماست و اجازه جدایی به او را نخواهیم داد».

در شرایطی که باشگاه ملوان در شرایط خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و در حال حاضر با ۲۴ امتیاز رده ششم ایستاده باید دید آیا چنین توافقی بین دو باشگاه تهرانی و گیلانی صورت می‌گیرد یا نه.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار