| کد مطلب: ۱۰۹۰۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد

توصیه به چوپان : برگرد

تریک الگیندی یکی از اعضای تیم داوری مستر المپیا به هادی چوپان پیشنهاد کرده که به کاندیشنینگ پیش از قهرمانی خود در این مسابقات بازگردد.

توصیه به چوپان : برگرد

به گزارش آرمان ملی به نقل از آفتاب نیوز،  مستر المپیا ۲۰۲۳ یکی رقابت کاملا جنجالی بود و درک لانسفورد در شرایطی به قهرمانی رسید که بسیاری معتقد بودند هادی چوپان لایق قهرمانی در این رقابت بوده است.

بعد از این مسابقات، داورانی، چون تایلر مانیون و تریک الگیندی آرای تفصیلی خود درباره فیگور‌های این رقابت را علنی کردند و هر دو به برتری درک لانسفورد اعتقاد داشتند.

مستر المپیا ۲۰۲۳ یک رقابت یک طرفه نبود و شکی در این ماجرا نیست. اقلیت داوران در این رقابت به قهرمانی هادی چوپان رای داده بودند و اکثریت روی قهرمانی درک لانسفورد نظر داشتند.به طور مشخص درک لانسفورد رای قاطع در دو فیگور‌های پشت را داشت و هادی چوپان در فیگور‌های جلو بدنساز بهتری بود، موضوعی که در سال ۲۰۲۲ و در زمان قهرمانی هادی چوپان نیز شاهد آن بودیم.

 

به عبارتی برای دومین سال متوالی، برنده فیگور‌های جانب از نظر داوران مستر المپیا به قهرمانی رسید و داوران این رقابت طبق اظهارات رسمی خود، درک لانسفورد را نفر برتر این فیگور‌ها معرفی کردند و در توجیه این تصمیم خود، به پیشرفت زیاد این بدنساز آمریکایی در عضلات پایین‌تنه و به خصوص عضلات گلوت و همسترینگ درک لانسفورد اشاره کردند.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار