| کد مطلب: ۱۰۸۸۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد

حسین کنعانی مقدم در گفت و گو با «آرمان ملی آنلاین»؛

انتقام سخت ایران به روش داعش و صهیونیست ها نیست / گروه های مقاومت در منطقه در حال گرفتن انتقام هستند/ نسبت به رفتار صهیونیست ها هوشیار باشیم

آرمان ملی آنلاین: عملیات تروریستی کرمان که منجر به شهادت رسیدن تعداد زیادی از شهروندان ایرانی شد با محکومیت جهانی روبرو شده است. مقامات ایران اعلام کردند که پاسخی سخت در مکان و زمان مقتضی به این جنایت خواهند داد. از سوی دیگر برخی از تحلیلگران معتقدند اگر دست‌های پنهان در این عملیات را بررسی کنیم به رد پای صهیونیست‌ها آن خواهیم رسید. آنها از قرار معلوم دست به هر اقدامی می زنند تا پای تهران را به معادلات نبرد در غزه باز کنند. حال باید دید انتقام سخت ایران چگونه است و ایران بر چه مبنایی در بازی سازی صهیونیست ها حرکت نکرده و انتقام هم خواهد گرفت. آرمان ملی آنلاین در این ارتباط با حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی به گفت و گو پرداخته است.

انتقام سخت ایران به روش داعش و صهیونیست ها نیست / گروه های مقاومت در منطقه در حال گرفتن انتقام هستند/ نسبت به رفتار صهیونیست ها هوشیار باشیم

* انتقام ایران از تروریست سخت خواهد بود

 آرمان ملی آنلاین: حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی  در این ارتباط به آرمان ملی آنلاین گفت: همان طور که رهبری انقلاب اسلامی اعلام کردند انتقام ما از عوامل این حادثه سخت خواهد بود اما این انتقام به اذن خدا و عادلانه خواهد بود. در این معنا که شیوه انتقام ما مانند صهیونیست ها و داعش نیست که با بمب گذاری و کشتن کودکان و زنان و بی‌گناهان انتقام بگیریم.

*ایران در میدان نبرد ضربه خواهد زد

 دبیرکل حزب سبز تاکید کرد: ایران هیچ گاه از شیوه های غیر اخلاقی برای ضربه زدن به مخالفان و تروریست‌ها استفاده نخواهد کرد بلکه در میدان نبرد و رو در رو با دشمن این انتقام سخت به شیوه‌های مختلف گرفته خواهد شد. همان طور که اقداماتی که مقاومت در منطقه در برابر صهیونیست ها انجام می‌دهد در میدان و رو در رو است. تمام این اقدامات در منطقه علیه صهیونیست‌ها در راستای انتقام سخت است. ما هیچ گاه با توسل به شیوه های بزدلان و تروریست ها انتقام نگرفتیم.

* نسبت به رفتار صهیونیست ها هوشیار باشیم

 این فعال سیاسی افزود: این احتمال وجود دارد که رژیم صهیونیستی به دنبال آن باشد که برخی عملیات های تروریستی در دنیا را به جمهوری اسلامی ایران منتسب کند تا امریکا را وارد درگیری مستقیم با ایران  نماید. از این رو باید مراقب بود که در تله صهیونیست ها نیفتیم. تجربه نشان داده که تلاویو از هر اقدامی برای ایجاد یک اجماع جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند تا امریکا و حامیان آن را علیه جمهوری اسلامی وارد جنگ طولانی مدت کند.

 

نویسنده : احسان اسقایی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار