| کد مطلب: ۱۰۸۸۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد

خوردبین به دنبال بازگرداندن یحیی

خوردبین در مورد وضعیت پرسپولیس برای نیم فصل دوم تصریح کرد: فاصله ما تا صدر جدول کم است و این فاصله را می توانیم جبران کنیم.

خوردبین به دنبال بازگرداندن یحیی

 به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از همشهری آنلاین محمود خوردبین در گفت و گو با برنا، در خصوص شرایط تیم پرسپولیس اظهارداشت:امسال لیگ به شکل جالبی برگزار نشد و این برنامه ریزی ها لطمات زیادی به پرسپولیس زد. ما در این نیم فصل علاوه بر لیگ، درگیر بازی های لیگ قهرمانان آسیا هم بودیم اما در نهایت همکاری لازم از سوی فدراسیون با ما نشد و متاسفانه ما نتوانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

مشاور مدیرعامل پرسپولیس در مورد استعفای یحیی گل محمدی و نگرانی که در این خصوص برای هواداران ایجاد شده است، تاکیدکرد: یحیی مربی بزرگی است و به این سادگی ها از جمع ما جدا نمی شود.ما پیگیر این مساله هستیم تا همه چیز به خوبی به پایان برسد.هرچند یحیی اصرار به جدایی دارد اما هنوز روزنه امیدی باقی است.

خوردبین در مورد وضعیت پرسپولیس برای نیم فصل دوم تصریح کرد: فاصله ما تا صدر جدول کم است و این فاصله را می توانیم جبران کنیم. ان شاالله با جذب چند بازیکن خوب در نقل و انتقالات زمستانی می‌توانیم شروع قدرتمندی را در نیم فصل دوم داشته باشیم و در نهایت دوباره قهرمان شویم.

پیشکسوت قدیمی پرسپولیس در خصوصش همراه علی پروین در تمرینات و بازی های پیشکسوتان گفت: تشکیل تیم پیشکسوتان و حضور در قدیمی‌های پرسپولیس اتفاق خوبی است که شاهدش هستیم. در جریان این تمرین ها و بازی ها پیشکسوتان پرسپولیس دور هم جمع می شوند و ضمن ملاقات با هم، خاطرات شیرین مان را با هم مرور می کنیم.

وی در رابطه با بازی های تیم ملی در جام ملت‌ها خاطرنشان کرد: امیر قلعه‌نویی در این رقابت‌ها بهترین نفرات و بازیکنان را در اختیار دارد. امیدوارم تیم ملی در قطر نتایج خوبی را به دست آورده و قهرمان آسیا شود.

خوردبین در پایان ضمن تشکر از هواداران پرسپولیس گفت: هواداران همیشه حامی اصلی پرسپولیس بوده اند و این موضوع را در این فصل هم ثابت کردند. از آنها ممنون هستم و امیدوارم این حمایت در ادامه فصل هم شامل حال ما شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار