| کد مطلب: ۱۰۸۸۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد

مردم موارد مشکوک را گزارش دهند

سردار احمدرضا رادان ۱۴ دی ماه در کمیسیون عملیات پلیس کرمان ضمن واکاوی دقیق حادثه تروریستی گلزار شهدا و ابراز همدردی مجدد با خانواده شهدا و مجروحان این حادثه، افزود: این رخداد ناجوانمردانه و آسمانی شدن مریدان سردار دل‌ها در دیار فرمانده شهید، نشان از ضعف و ناتوانی دشمنان قسم خورده است.

مردم موارد مشکوک را گزارش دهند

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: در این میان حضور شهدایی از مجموعه انتظامی در شمار دیگر شهدا و مکان‌های گردهمایی مردم حامل این نکته است که پلیس در تمام عرصه‌ها حضور شبانه روزی دارد و تنها زمانی این حضور حس می‌شود که چنین مواردی رخ می‌دهد و بیش از پیش به اهمیت دو نعمت پنهان امنیت و سلامت پی می‌بریم.

سردار رادان  با تاکید بر اهتمام کامل مجموعه انتظامی به منظور دلجویی و رسیدگی بی وقفه به امور خانواده شهدای انتظامی و هم چنین همکاری همه جانبه با خانواده سایر شهدا و مجروحان، تأکید کرد: در این رابطه ضمن واکاوی دقیق این حادثه تروریستی، خود را خادم و جان فدای مردم می‌دانیم.

وی از مردم عزیز کشورمان خواست ضمن حفظ هوشیاری در مقابل هجمه‌های آشکار و پنهان دشمنان میهنمان، هرگونه مورد خاص و مشکوک را به پلیس و دیگر نهاد‌های امنیتی گزارش کنند

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار