| کد مطلب: ۱۰۸۸۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد

بمب واقعی نقل و انتقالات در استقلال

یکی از نکات دردآور فوتبال ایران این است که دو قطب اصلی فوتبال ایران یعنی استقلال و پرسپولیس فاقد استادیوم اختصاصی هستند و زمینی تمرینی آنها نیز چندان تعریفی ندارد.

بمب واقعی نقل و انتقالات در استقلال

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از خبرورزشی،  استقلال و پرسپولیس علاوه بر اینکه فاقد استادیوم اختصاصی هستند، زمین تمرین اختصاصی هم ندارند. در دهه های متمادی که از عمر استقلال و پرسپولیس می گذرد، همه توان مالی این دو باشگاه صرف پرداخت دستمزدها و حرکت به سمت قهرمانی شده است و این دو تیم حتی از بازیکن سازی هم غافل شده اند و کمتر دیده شده بازیکنی که در این دو تیم ستاره می شود از دیگر تیم ها آمده اند.

در روزهای اخیر اما خبر امید بخشی از استقلال بیرون آمده است. استقلال با یک گروه مالزیایی برای ساخت استادیوم اختصاصی مذاکراتی داشته است و علی خطیر می گوید استادیوم استقلال ۴۰ هزار نفری و در غرب تهران ساخته خواهد شد. حتی اگر این خبر تنها در حد یک خبر باشد باز هم امید بخش است و آن را می توان به عنوان بهترین توافق استقلال، محسوب کرد. 

استقلال استادیوم اختصاصی می خواهد. در این صورت دیگر سالانه میلیاردها تومان به شرکت توسعه و تجهیز برای بازی در استادیوم آزادی مقروض نخواهد شد. می تواند با پیش فروش بلیط بازی های خانگی به درآمد قابل ملاحظه ای دست پیدا کند و هزار و یک راه در آمد دیگر؛ از جمله اجاره استادیوم به تیم های دیگر برای بازی. استادیوم اختصاصی به استقلال، شان و شخصیت می دهد.

حرکت به سمت ساخت استادیوم اختصاصی برای استقلال از نان شب واجب تر است و حتی مهمتر از قهرمانی در لیگ برتر یا جام حذفی! به خوبی می دانیم استقلال یک برند است و در صورت واگذار به بخش خصوصی می تواند حتی هزینه های ساخت استادیوم اختصاصی را تامین کند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار