| کد مطلب: ۱۰۸۷۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد

بازار نهال ایران می تواند ایمن ترین اولویت شما برای سرمایه‌ گذاری باشد

اگر به دنبال یک روش سرمایه گذاری ایمن هستید، ما بازار نهال ایران را به شما پیشنهاد می دهیم. برخلاف سرمایه گذاری هایی مانند بازار بورس، بازار طلا و سکه یا دلار، بازار نهال ریسک زیادی ندارد و سرمایه شما را با خطر چندانی مواجه نمی سازد.

بازار نهال ایران می تواند ایمن ترین اولویت شما برای سرمایه‌ گذاری باشد

برای این منظور تنها کافی است که اطلاعاتی کوچک ولی کاربردی در مورد باغداری داشته باشید، در این صورت دیگر به هیچ عنوان سرمایه شما با خطری مواجه نمی شود. اگر می خواهید در این باره اطلاعاتی به دست آورده و شما هم سرمایه خود را در زمینه ای ایمن سرمایه گذاری نمایید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

چه تضمینی وجود دارد که بازار سرمایه ایران زمینه ای ایمن برای سرمایه گذاری است

برای آنکه اطمینان کامل در مورد ایمن بودن سرمایه گذاری در بازار نهال ایران به دست آورید، ما ایمن بودن و پرسود بودن سرمایه گذاری در این بخش را از دو نظر به شکل زیر مورد بررسی قرار داده ایم.

بررسی های علمی در مورد ایمنی بازگشت سرمایه

بررسی های علمی نشان می دهد که نهال ها تنها از نظر میوه دهی پرسود نیستند و در زمینه های دیگری هم می توانند سود زیادی به شما برسانند. برای مثال نهال های گردو علاوه بر تولید گردو به عنوان یک مغز خوش طعم در زمینه های مختلف و صنایع بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. 

ضمن اینکه چوب گردو از پرکاربردترین چوب‌های موجود در بازار به شمار می رود. چوب درخت گردو بسیار محکم بوده و در صنعت ساخت مبلمان برای تولید سرویس چوب‌های با کیفیت از آن استفاده می کنند.

بررسی های نظری در مورد ایمنی سرمایه گذاری در بخش بازار نهال ایران

بررسی های نظری نشان می دهد که سرمایه گذاری در بازار نهال ایران نسبت به دیگر انواع سرمایه گذاری، به سرمایه خام کمتری نیاز دارد. در واقع شما برای سرمایه گذاری در بازار املاک باید سرمایه ای کلان داشته باشید؛ این در حالی است که برای سرمایه گذاری در بازار نهال سرمایه ای کلان نیاز نیست. 

نهال های مختلف را با توجه به سازگاری آن‌ها با شرایط اقلیمی مختلف بشناسید

شرایط اقلیمی و آب و هوایی از موثرترین مواردی هستند که باید هنگام انتخاب نهال به آن توجه داشته باشید. منابع معتبر فارسی زبان در زمینه اطلاعات مربوط به کاشت نهال و احداث باغ مانند نهالستان نهالوند، ویکی پدیا، ویکی هو و ویکی کشاورز همواره روی این مسئله تاکید می ورزند که به هنگام انتخاب نهال نسبت به اینکه نهال با شرایط آب و هوایی سازگار هستند، اطلاعاتی کامل به دست آورید.

در کل نهال ها را با توجه به سازگاری آن‌ ها در مقابل شرایط آب و هوایی و اقلیمی مختلف می توان به دو دسته نهال های دیرگل و زودگل دسته بندی کرد. این نهال ها هر کدام با شرایط آب و هوایی خاصی سازگار هستند که در ادامه به تفصیل شرایط آب و هوایی مناسب برای رشد هر کدام از این نهال ها را توضیح می دهیم.

بررسی شرایط آب و هوایی سازگار با نهال های دیرگل 

نهال های دیرگل از مناسب ترین نهال هایی هستند که شما می توانید در مناطق سردسیری بکارید؛ چرا که این نهال ها دیر به گلدهی می رسند و سرمای این مناطق نمی تواند تاثیر منفی روی میزان میوه دهی آن ها بگذارد. معمولا نهال های دیرگل شرایط اقلیمی در مناطقی که از سطح آب های آزاد مرتفع تر هستند را دوام می آورند و به خوبی در مقابل سرمای این مناطق مقاومت می کنند.

نهال های دیرگل همچنین بعد از سرمای بهار به گلدهی می رسند؛ از همین رو می گوییم که سرمای هوا نمی تواند روی میزان محصول دهی آن ها تاثیری بگذارد. البته که نهال های دیرگل با شرایط آب و هوایی در مناطق معتدل و مرطوب هم سازگاری دارند. مناطق معتدل و مرطوب بهشت باغداران روی زمین اند و هر نوع نهالی در این مناطق به خوبی رشد و نمو پیدا می کند. 

بررسی شرایط آب و هوایی سازگار با نهال های زود گل

برخلاف نهال های دیرگل، نهال های زودگل سازگاری بیشتری با شرایط آب و هوایی گرمسیری دارند. این نهال ها می توانند در مناطقی که ارتفاع آن ها از سطح آب های آزاد چندان مرتفع نیست، تاب بیاورند. از آن گذشته گرمای هوا هم نمی تواند روی این نهال ها تاثیر منفی بگذارد؛ چرا که نهال های زود گل پیش از آنکه گرمای سوزان تابستان آغاز شود، شکوفه می دهند و دیگر نیازی نیست بابت اینکه گرما و تاثیرات منفی آن روی میزان محصول دهی نهال ها نگران باشید.

البته که درست مانند نهال های دیرگل، نهال های زود گل هم برای کاشت در مناطق معتدل و مرطوب مناسب اند و شما می توانید در این مناطق هم از نهال های زود گل استفاده کنید؛ اما پیش از آن به یاد داشته باشید که سازگاری ریشه نهال را با میزان رطوبت خاک منطقه مورد بررسی قرار دهید. 

هیچگاه کیفیت را فدای کمیت نکنید

به هیچ عنوان و در هیچ زمینه ای نباید کیفیت را فدای کمیت کنید، به خصوص در زمینه کاشت نهال! همانطور که توضیح دادیم کاشت نهال و احداث یک باغ تجاری یک حوزه سودمند و بسیار ایمن است با این حال اگر به کیفیت نهال ها توجه نداشته باشید ممکن است سرمایه شما از بین رود و دچار مشکل شوید. 

اما در مورد اینکه کیفیت نهال را چگونه می توان تشخیص داد باید بگوییم برای تشخیص سلامت نهال در گذشته باغداران ظاهر نهال را مورد بررسی قرار می دادند؛ این در حالی است که سازمان جهاد کشاورزی ایران با هدف احداث باغات فراوان در ایران و همچنین سرسبزی و افزایش تولید محصولات کشاورزی با کیفیت، مجوزهایی صادر می کند.

این مجوزها نشان دهنده کیفیت نهال ها هستند و نشان می دهند که نهال ها در صورت کاشت به محصول دهی قابل قبولی در آینده می رسند. 

مجوزهایی که از سوی سازمان جهاد کشاورزی ایران صادر می شوند، پس از بررسی های فراوان نهال ها توسط کارشناسان خبره کشاورزی صادر شده و بسیار معتبر هستند و هر نهالستانی از آن‌ها برخوردار نیست.

با نهالوند رویایی باغداری خود را با حقیقت پیوند دهید

نهالوند بهترین نهالستان در منطقه خاورمیانه است، این نهالستان با کیفیت ترین نهال های موجود در کل کشورهای حاشیه خلیج فارس را به مشتریان خود ارائه می کند و نهال های آن در سطح بالای کیفی قرار دارند.

برای آنکه بتوانید از این مرکز معتبر که از تمامی مجوزهای رسمی سازمان جهاد کشاورزی ایران برخوردار است، خرید کنید باید به وب سایت نهالستان به نشانی اینترنتی nahalvand.com مراجعه نمایید.

در وب سایت این نهالستان شما می‌ توانید انواع مختلفی از نهال های میوه را به همراه مشخصات و قیمت نهال مشاهده کنید. ضمن اینکه از طریق وب سایت نهالوند امکان بهره مندی از خدمات این مجموعه وجود دارد.

خدماتی که نهالوند به مشتریان خود هنگام خرید نهال ارائه می کند، مورد زیر را شامل می شوند:

  • ارسال نهال ها به نقاط مختلف کشور
  • ارائه ضمانت نامه دو ساله 
  • قیمت مقرون به صرفه
  • تنوع بالا
  • مشتری مداری
  • ارائه مشاوره به شکل رایگان

نهالوند یار شما برای رسیدن به رویاهایتان است

بله اگر به دنبال یاری دهنده ای برای رسیدن به رویاها و آرزوهای خود هستید، نهالوند یاری دهنده شما است. این مرکز با مزایا و خدمات فوق می تواند به شما در راه رسیدن به رویاهایتان کمک کند؛ پس دیگر نیازی نیست بابت احداث باغستان خود دو دل باشید یا برای از دست دادن سرمایه تان هراسان شوید، فقط به نهالوند مراجعه کنید. 

ارتباط با ما : ۰۹۱۴۴۸۰۱۹۳۰ – ۰۹۱۴۴۸۰۱۹۴۰

آذربایجان غربی، میاندوآب کیلومتر ۲ جاده مهاباد ۲۰۰ متر بالاتر از سیمین بال نهالستان نهالوند

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار