| کد مطلب: ۱۰۸۵۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد

هر بیت کوین 700 هزار دلار می‌شود

بانک بریتانیایی استاندارد چارترد انتظار دارد قیمت این رمزارز در سال آینده به ۱۰۰ هزار دلار برسد و شرکت دارایی ون‌اک (VanEck) هم با این موضوع موافق است. آدام بک، مدیرعامل شرکت بلاک‌استریم (Blockstream)، نیز هدف ۷۰۰ هزار دلاری را برای بیت کوین، در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ پیش‌بینی کرده است.

 هر بیت کوین 700 هزار دلار می‌شود

 

 به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از دنیای اقتصاد: قیمت بیت کوین پس از ثبت افزایش‌های خیره‌کننده از ماه اکتبر، از اواسط دسامبر کاهش یافته و اکنون در فاز تثبیت قرار دارد. با این حال، ۷ نشانه وجود دارد که نشان می‌دهد بازار صعودی هنوز به پایان نرسیده است.

 

۱. بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری جهان یک ETF بیت کوین می‌خواهد.

رالی صعودی اخیر بازار کریپتو پس از آن شروع شد که بلک‌راک (BlackRock)، بزرگ‌ترین شرکت مدیریت دارایی در جهان، اعلام کرد که می‌خواهد یک صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین را برای مشتریان خود راه اندازی کند. چندی پیش، بلک‌راک حتی این ارز دیجیتال را مشروع نمی‌دانست.

۲. ۷۰ درصد از عرضه بیت کوین برای یک سال یا بیشتر جابه‌جا نشده است.

اکثر دارندگان بیت کوین دارایی‌های خود را نفروخته‌اند، حتی با وجود اینکه این ارز دیجیتال طی دو ماه گذشته سودهای خیره‌کننده‌ای در مقایسه با طلا، اوراق قرضه با درآمد ثابت و شاخص‌های بازار سهام، داشته است.

داده‌های بلاکچینی نشان می‌دهند که حدود ۷۰ درصد از عرضه، یعنی ۱۳٫۶۵ میلیون بیت‌ کوین، در سال گذشته یا بیشتر جابه‌جا نشده است. این نشان‌دهنده اعتقاد قوی سرمایه‌گذاران به این موضوع است که بازار صعودی به این زودی‌ها تمام نخواهد شد.

۳. بورس کالای شیکاگو حجم معاملات آتی بیشتری نسبت به بایننس دارد.

در اوایل ماه نوامبر و برای اولین بار از زمان بازار صعودی ۲۰۲۱، سود باز قراردادهای آتی بیت کوین در بورس کالای شیکاگو (CME) از میزان آن در بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال، پیشی گرفت و تاکنون، این پیشتازی را حفظ کرده است. این امر نشان‌دهنده علاقه مداوم سرمایه‌گذاران سازمانی به بیت کوین است.

۴. معاملات آتی بیت کوین یک سیگنال صعودی نادر را به نمایش گذاشت.

معاملات آتی بیت کوین در بازار CME، سیگنال صعودی نادر دیگری را در انتهای ماه نوامبر به نمایش گذاشت: کانتانگو (Contango). این اصطلاح برای زمانی است که قیمت معامله بیت کوین در بازار آتی از قیمت آن در بازار عادی بیشتر می‌شود.

به گفته یکی از مدیران دارایی در شرکت کوین شیرز (CoinShares)، کانتانگو از سال ۲۰۱۸ در بازارهای آتی بیت‌ کوین یک اتفاق نادر بوده است. این مدیر گفت که وقتی این شکاف بیشتر می‌شود، نشان‌دهنده «احساسات بسیار صعودی» است.

۵. نهنگ‌های بزرگ در حال انباشت بیت کوین هستند.

تعداد نهنگ‌های بیت کوین با موجودی ۱،۰۰۰ تا ۱۰،۰۰۰ بیت کوین، در ماه آگوست، تنها چند هفته قبل از روند صعودی اکتبر، شروع به افزایش کرد. این نهنگ‌های بسیار سرمایه‌دار و آگاه، مشتاقانه این ارز دیجیتال را می‌خرند. طبق گزارش‌ها، یک نهنگ ناشناس که در ماه ژانویه شروع به انباشت کرد، اکنون ۱۰۰ میلیون دلار سود تحقق‌نیافته دارد. [bitcoin-price-bull-market-isnt-over-]

۶. الگوهای ۴ ساله بیت کوین از رشد سهموی خبر می‌دهند.

تحلیلگران تکنیکال بیت کوین به این نکته اشاره می‌کنند که نمودار قیمت این دارایی از الگوی دقیق افزایش سهموی قیمت پیروی می‌کند که در چرخه‌های ۴ ساله قبلی هم مشاهده شده است.

تحلیلگر محبوب رمزارز، TechDev، در ماه نوامبر به این الگو اشاره و به دنبال‌کنندگان خود یادآوری کرد که این رشد سهموی قیمت بیت کوین در سه دوره چهار ساله قبلی هم بوده است. [bitcoin-price-bull-market-isnt-over-]

۷. پیش‌بینی‌ تحلیلگران درباره قیمت بیت کوین بسیار صعودی است.

بسیاری از تحلیلگران از زمان شروع رالی در ماه اکتبر، پیش‌بینی‌های بسیار صعودی انجام داده‌اند. برای مثال، CryptoCon، تحلیلگر محبوب، در ماه نوامبر پیش‌بینی کرد که قیمت بیت کوین می‌تواند در ماه دسامبر یا ژانویه به ۴۷ هزار دلار برسد.

معامله‌گر معروف، Titan of Crypto، نیز در اواسط ماه نوامبر گفت که قیمت بیت کوین با نصف شدن عرضه (هاوینگ) در آوریل ۲۰۲۴، می‌تواند ۵۰ هزار دلار را هدف قرار دهد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار