| کد مطلب: ۱۰۸۴۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد

اعلام حکم گروه عظام: پرداخت ۲۲ هزار میلیارد!

مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه پرونده بدهکاری گروه عظام یکی از پرونده‌های شبکه بانکی است، گفت: رای محکومیت گروه عظام به پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان صادر شد.

اعلام حکم گروه عظام: پرداخت ۲۲ هزار میلیارد!

عباس حسینی در نشستی که در محل آن بانک برگزار شد با بیان اینکه پروژه قرچک بانک مسکن در کوتاه‌ترین زمان ممکن در سال جاری به اتمام رسید، گفت: این پروژه از این جهت حائز اهمیت است چرا که مورد تصدیق ریاست جمهوری کشور و وزرا قرار گرفت. علاوه بر این موضوع، پروژه‌ای که به گفته برخی مهندسان نیازمند ۱۵ ماه بود، با همت بانک مسکن ظرف یک ماه به اتمام رسید. 

مدیرعامل بانک مسکن ادامه داد: شخصاً ۱۲ بار به صورت حضوری به قرچک مراجعه کرده و از نزدیک و به صورت جدی پیگیر این پروژه و تلاش همکاران خود بودم و این نشان دهنده این است که همکاران بانک ما در بانک مسکن در حوزه نهضت ملی مسکن می‌درخشند و پروژه قرچک به مثابه یک فرهنگ برای مهندسین ما درجهت تسریع در انجام پروژه‌ها شده است. 

وی ضمن قدردانی از حوزه حقوقی بانک مسکن عنوان کرد: پرونده‌های مربوط به ابربدهکاران بانکی که ۱۳ سالی در دادگاه که مفتوح بودند، با پیگری‌های انجام شده بانک مسکن، رای قطعی صادر شده و نه تنها بانک مسکن بلکه تمام شبکه بانکی کشور از این رای ذینفع شده‌اند. 

حسینی با بیان اینکه گروه عظام یکی از پرونده‌های شبکه بانکی است، ادامه داد: بعد از صدور رای به میزان یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون درهم محکومیت این گروه شده و به عبارتی ۲۲ همت به نفع سیستم بانکی شده است. 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار