| کد مطلب: ۱۰۸۴۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد

حال مقاومت خوب است

معاون رئیس جنبش حماس در غزه در سخنانی به تمام مردم اطمینان داد که مقاومت در شرایط خوب و استواری قرار دارد.

حال مقاومت خوب است

  «خلیل الحیة» معاون جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در غزه تاکید کرد که مقاومت در شرایط خوب و استواری قرار دارد.

  وی که با شبکه خبری الجزیره مصاحبه می‌کرد، افزود: «مقاومت در حال مقابله با دشمن بوده و به آنها تلفات زیادی در نیروها و تجهیزاتش وارد کرده است». 

این مقام حماس گفت: «مقاومت استوار بوده و این توانایی را دارد که خسارت‌های بیشتری به دشمن وارد آورد».  الحیة تاکید کرد: «حملات باید متوقف شود و پس از آن امکان گفت‌وگو درباره مبادله اُسرا و کمک به ملتمان امکان پذیر است و تاکید می‌کنیم که پرونده تبادل تا زمان توقف حملات بسته است». 

معاون رئیس جنبش حماس در غزه گفت: «به محض توقف حملات علیه مردم،‌ ما آماده توافق مبادله فراگیر هستیم و عاقلانه نبوده که تحت آتش جنایتکاران، به توافق مبادله دست یابیم و حماس به تهدیدات تحت فشارها پاسخ نمی‌دهد».  اواخر نوامبر و در جریان جنگ جاری غزه بود که رژیم صهیونیستی و حماس با میانجیگری قطر با وقفه چهار روزه درگیری‌ها و تبادل اسرا ( از۲۴ نوامبر تا ۲۸ نوامبر) موافقت کردند.

این توافق دو بار دیگر تمدید شد. یک بار دو روزه و بار دیگر یک روزه. در این مدت طی هفت مرحله شماری از اسرای فلسطینی با اسرای نزد حماس که اغلب اسرائیلی بودند، مبادله شدند.  آتش بس به دلیل شروع دوباره حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه دیگر تمدید نشد.  

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار