| کد مطلب: ۱۰۸۴۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد

محمود عباس : شاهد کوچ اجباری هستیم ، آتش بس فوری برقرار شود

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان دیدارش با مشاور امنیت ملی آمریکا در رام‌الله بر لزوم ایجاد آتش‌بس فوری در غزه و فشار آمریکا بر رژیم صهیونیستی برای توقف تجاوزها تاکید کرد.

محمود عباس : شاهد کوچ اجباری هستیم ، آتش بس فوری برقرار شود

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید در جریان سفرش به سرزمین‌های اشغالی به رام‌الله رفته و با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار و گفت‌وگو کرد.  محمود عباس در این دیدار بر لزوم توقف تجاوزهای رژیم صهیونیستی، پایان دادن به نسل‌کشی‌ها به‌ویژه در نوار غزه، ایجاد آتش‌بس فوری و محافظت از غیرنظامیان تاکید کرد. 

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین بر لزوم بازگشایی تمام راه‌ها و گذرگاه‌ها، افزایش کمک‌ها به نوار غزه از جمله مواد غذایی و تجهیزات پزشکی، فراهم کردن آب، برق و سوخت در سریع‌ترین زمان ممکن، از سرگیری فعالیت بیمارستان‌ها و مراکز مهم برای درمان هزاران مجروح و خدمات‌دهی به مردم فلسطین در غزه تاکید کرد. 

وی در ادامه این دیدار خواستار مداخله دولت آمریکا برای ملزم کردن رژیم صهیونیستی به توقف تجاوزها در کرانه باختری و قدس اشغالی، توقف یورش‌ به شهرها و اردوگاه‌های فلسطینی و کشتار غیرنظامیان، پایان دادن به تخریب زیرساخت‌ها و توقف تعرض‌ها به مقدسات اسلامی و مسیحی شد. 

عباس در بخش دیگری از سخنانش، بر لزوم توقف تجاوزها علیه اسرای فلسطینی و مقابله با کوچ اجباری مردم فلسطین در غزه، کرانه باختری و قدس اشغالی تاکید کرد و گفت که کرانه باختری اکنون شاهد کوچ اجباری و ملحق کردن بی سر وصدای خاک فلسطین به سرزمین‌های اشغالی از سوی استعمارگران تروریسم و ارتش صهیونیستی است.

  وی همچنین بر ضرورت عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل و برگزاری کنفرانس بین‌المللی صلح تاکید کرد و گفت که راه‌حل‌های امنیتی و نظامی شکست خورده و امنیت و صلح تنها از طریق راه‌حل دو دولتی محقق خواهد شد. 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار