| کد مطلب: ۱۰۸۳۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد

معرفی شخصیت‌های محبوب کالاف دیوتی

کالاف دیوتی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های چندنفره آنلاین است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد و همان‌طور که می‌دانید شخصیت‌های زیادی در این بازی معرفی شده‌اند. در این مقاله قرار است که شخصیت‌ های محبوب کالاف دیوتی را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. آشنایی با تمام شخصیت‌ های کالاف دیوتی موبایل به شما کمک می‌کند که به‌شکل بهتری بتوانید بازی را پیش ببرید؛ بنابراین تا انتهای مقاله همراه ما باشید و تعدادی از شخصیت‌های مرد و شخصیت‌های زن کالاف دیوتی موبایل را به همراه عکس بشناسید.

معرفی شخصیت‌های محبوب کالاف دیوتی

عکس شخصیت‌ های کالاف دیوتی موبایل + معرفی تعدادی از محبوب‌ترین‌ها

همان‌طور که می‌دانید بازی کالاف دیوتی در نسخه‌های مختلفی طراحی و عرضه شده که در هر یک از این نسخه‌ها مأموریت‌های ویژه‌ای برای بازیکنان در نظر گرفته‌شده است. در هر سری از بازی‌ها شخصیت‌هایی معرفی شده که هر کدام ویژگی‌ها و اهداف خاص خود را دارند. در این بین تعدادی از آن‌ها به‌عنوان شخصیت‌ های محبوب کالاف دیوتی در بین گیمرها شناخته می‌شوند. در ادامه تعدادی از این کاراکترها را معرفی می‌کنیم:

کاپیتان پرایس Captain price

اگر بخواهیم یکی از شخصیت‌ های محبوب کالاف دیوتی موبایل را معرفی کنیم، کسی جز نام کاپیتان پرایس به ذهنمان نمی‌رسد. این شخصیت مهربان در زمان جنگ تبدیل به فردی خشن و قدرتمند می‌شود که باعث محبوبیت آن در نسخه‌های مختلف کالاف دیوتی شده است. کاپیتان پرایس یکی از پرتکرارترین شخصیت‌ها در این بازی است و با نام‌های مختلفی همچون زندانی شماره 627 و پیرمرد شناخته می‌شود. او همیشه جان خود را به خطر می‌اندازد تا برای پیروزی و حفاظت از عزیزانش تلاش کند.

کاپیتان مک تاویش

کاپیتان مک یکی‌دیگر از شخصیت‌ های محبوب و جذاب بازی بوده که به‌عنوان دوست و همکار کاپیتان پرایس معرفی شده است؛ درواقع او پس از پیوستن به S.A.S با کاپیتان پرایس آشنا شده است و رابطه بسیار محکم و عمیقی با وی دارد. این دوستی در طی بازی به حدی زیاد است که برخی مک تاویش را به‌عنوان پسر معنوی کاپیتان پرایس می‌شناسند. در نهایت  این شخصیت نیز باوجود تسلط به تیراندازی و شناخت اسلحه‌های مختلف در یک انفجار جان خود را از دست می‌دهد.

گوست

بسیاری از بازیکنان گوست را محبوب‌ترین شخصیت از شخصیت‌های کالاف دیوتی می‌دانند. این شخصیت با فرماندهی کاپیتان پرایس در بازی ظاهر شده که گفته می‌شود گذشته سخت و پرچالشی داشته است. پس از پیوستن او به ارتش انگلیس به گروه S.A.S می‌پیوندد و به دنبال انتقام از قاتل‌های خانواده‌اش می‌رود. بااینکه حضور گوست در بازی احساس آرامش و امنیت زیادی برای گیمرها دارد؛ اما در یک مرحله ناراحت‌کننده از بازی، با خیانت یکی از یاران، جان باخته و جسد او به آتش کشیده می‌شود.

فرانک وودز

یکی‌دیگر از شخصیت‌ های محبوب در کالاف فرانک است. داستان جذاب این کاراکتر به سن 19 سالگی او و به زمانی که به نیروی دریایی ارتش آمریکا می‌پیوندد، برمی‌گردد. مهارت فرانک در استفاده از سلاح‌های گرم و سرد باعث می‌شود که در بسیاری از مأموریت‌‌ها موفق عمل کند. درنهایت و در حین مراحل مختلف بازی اتفاقاتی رخ می‌دهد که گیمرها به اشتباه فرض می‌کنند که او مرده است؛ درحالیکه فرانک همچنان در میانه داستان حضور دارد.

شخصیت‌ های زن کالاف دیوتی موبایل

در لیست شخصیت‌ های محبوب کالاف دیوتی نام زنان و دخترانی نیز به چشم می‌خورد که کم‌کم و در طول بازی به آن اضافه شده‌اند. وجود این شخصیت‌ها در کنار سایر شخصیت‌های مر،د جذابیت بازی را دوچندان کرده است. یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌ های زن کالاف دیوتی موبایل Urban Tracker است که برای اولین بار در سری ۴ بازی بتل پس معرفی شد. این شخصیت با ظاهر دوست داشتنی و جذاب خود به‌راحتی مورد علاقه بسیاری از بازیکنان قرار می‌گیرد. از دیگر شخصیت‌های زن این بازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

Alias

شخصیت زیبای مو مشکی در فصل ۲ با نام مستعار Alias یکی‌دیگر از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین شخصیت‌های کالاف دیوتی است که مورد استقبال و علاقه بسیاری از گیمرها قرار گرفته است. این شخصیت دارای توانایی ویژه‌ای در مهارت‌های رزمی و کار با اسلحه‌های متفاوت به‌ویژه تک تیرانداز است.

Naomi Mizushima

یکی‌دیگر از شخصیت‌ های محبوب کالاف دیوتی که با نام Manta Ray نیز شناخته می‌شود، نائومی است که در ۲۹ ژوئیه سال ۲۰۲۰ و در فصل ۸ بازی معرفی شد. این شخصیت به علت استعداد ویژه‌ای که در انجام تمرینات و به پایان رساندن مأموریت‌‌ها دارد، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

Anna Buckler

باکلر که با نام مستعار Artery نیز شناخته می‌شود، در سال ۲۰۲۰ در طول فصل ۶ به‌عنوان بخشی از The Huntress Draw معرفی شد. شخصیت آنا اغلب توسط بسیاری از بازیکنان حرفه‌ای در تورنمنت های مهم انتخاب می شود؛ چراکه شخصیت خیره‌کننده و درعین‌حال سر سختی دارد.

شخصیت‌ های کالاف دیوتی در واقعیت

بااینکه شخصیت‌ های محبوب کالاف دیوتی همگی فرضی هستند و از روی زندگی و اهداف شخصیت‌های واقعی ساخته نشده‌اند؛ اما از لحاظ چهره‌ای معادل‌های واقعی دارند. در ادامه تعدادی از شخصیت‌ های کالاف دیوتی در واقعیت را موردبررسی قرار می‌دهیم:

  • لیلی کاولز هنرمند موفقی است که در بازی شخصیتی شبیه به آن با نام هلن پارک وجود دارد.
  • آکمی لوک هنرمند و نویسنده دیگری است که چهره شخصیت کیتسون از روی آن ساخته شده است.
  • امیل داوبون نویسنده و بازیگری است که سابقه خدمت در ارتش را نیز دارد و شخصیت D_Day از آن الهام گرفته شده است.
  • جالب است که بدانید شخصیت رز در بازی کالاف از روی بازیگر محبوب جیمی گری هایدر الگوبرداری شده است.
  • اندی آربیتو یک نیروی بازنشسته نیروی دریایی است که چهره شخصیت تالون از روی آن ساخته شده است.
  • یکی‌دیگر از شخصیت‌های جذاب کالاف دیوتی کاپیتان پرایس است که از روی شخصیت جان مک آلیز ساخته شده است.

نام دیگر شخصیت‌ های محبوب کالاف دیوتی موبایل

جنرال شپرد، شخصیت منفی اما محبوب ولادیمر ماکاروف، الکس میسون، ویکتور رزنوف، هکتور، نیکولای و جک میچل از دیگر شخصیت‌ های محبوب کالاف هستند. شما می‌توانید با سرچ عکس شخصیت‌ های کالاف دیوتی موبایل اطلاعات بیشتری را درخصوص این کاراکترهای جذاب کسب کنید. به‌نظر شما از میان تمام شخصیت‌ های کالاف دیوتی موبایل کدام یک محبوب‌تر و قدرتمندتر است؟ از کدام شخصیت اصلا خوشتان نمی‌آید؟

اگر شما هم قصد کاراکتر خاصی داشتید، اینکار با خرید cp امکان دارد، اگر تمایل به این کار داشتید، به سایت دیاموند لند سر بزنید.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار