| کد مطلب: ۱۰۸۳۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد

کمال الدین پیرموذن در گفت وگو با «آرمان ملی»: گاردگیری دیگر جواب نخواهد داد

کمال الدین پیرموذن، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با«آرمان ملی» با اشاره به زمینه بروز فسادهای اقتصادی و رفتارها جریانات سیاسی در انتخابات از لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات می‌گوید؛«اختلافات یک امر طبیعی در همۀ جوامع بوده و هست، بویژه در جامعه ای چو ایران که مردمش از اقوام، فرهنگ‌ها و سوابق و مواریث تاریخی متنوع و متکثری برخوردارند.

کمال الدین پیرموذن در گفت وگو با «آرمان ملی»: گاردگیری دیگر جواب نخواهد داد

 پس اختلاف، نه امری غیرمنتظره است و نه وسیله و موجبی برای یأس و بدبینی و ناامیدی. مسئلۀ عمده کیفیت برخورد با اختلافات است که شرکت گسترده و نتیجۀ انتخابات در حل این موضوع خطیر، می تواند کاری بکند کارستان. انتخابات باشکوه می‌تواند پس از چندین سال  اختلاف بین  برخی مسئولان و مردم  که نزدیک است به بن بستی برسد که بصورت خدای نکرده جُز با قهر از یک جانب و  اعتراض از جانب دیگر قابل گشودن نباشد  عاملی جدید به عنوان یک عامل وحدت آفرین که دل در گرو توسعۀ ایران و تعالی ایرانی عموم هموطنان را فراهم آورد به وقوع بپیوندد و به عنوان یک عامل بن بست شکن وارد صحنه شود.

در غیر این صورت خدای نکرده در صورت مشارکت حداقّلی، فاصله شهروندان و دولت و مجلس را بیش از پیش و خسران آور برای مُلک و ملّت و بحران ساز برای نظام و کیان رفتار نماید.امروز افکار عمومی طالب آن است اختلاف بین جناح های  و دولت و ملّت و اقوام ایرانی، با حذف گروه ‌های تندرو تمامیّت خواه یا قانع شدن حداقل آنان به سهم خود، با توجّه به وزنی که در جامعه دارند، یک فضای عینی و قابل اتکای عملی و عقلی برای پیشبرد مباحثات و منازعات اجتماعی و سیاسی به وجود آید. 

این گروه ها، دست کم در اندیشه و احساس خودشان باید این حقیقت را درک کرده و به آن معتقد شده باشند که جایگاه و پایگاهشان در میان جامعۀ ایرانی، بیش از چند درصد نیست و در برابر اکثریّت هموطنان گاردگیری دیگر جواب نخواهد داد. دست از نیش ها و طعنه های ناحق در حقّ غیرخودی بشویند و اندکی به حصول کار و خط خود بیندیشند که در این دو سه ساله بجز ایجاد تورم و گرانی و بیکاری محصولی نداشته است.»

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار