| کد مطلب: ۱۰۸۲۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد

آخرین اخبار از غلاف غزه

توپخانه اشغالگر از ساعاتی پیش به گلوله باران مناطق شرقی استان مرکزی نوار غزه ادامه داده‌است.

آخرین اخبار از غلاف غزه

به گزارش آرمان ملی آنلاین: در شصت و ششمین روز از تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، درگیری‌های شدید بین مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر در اردوگاه جبالیا و محله‌های شرقی شهر غزه در شمال و در شهر خان یونس در جنوب ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، به موازاتی که اشغالگران به جنایات خود در غزه ادامه می‌دهند مقاومت فلسطین نیز همچنان به رویارویی با نیروهای رژیم صهیونیستی که در تلاش برای نفوذ به جبهه‌های مختلف جنگی در نوار غزه هستند، ادامه می‌دهد و خسارات سنگینی به خودروها و افراد ارتش وارد می‌کند.خبرنگار المیادین در نوار غزه تاکید کرد که مقاومت فلسطین توانست با نیروهای اشغالگر که در تلاش برای نفوذ به مناطق مختلف هستند توازن وحشت ایجاد کند.این خبرنگار به نقل از منابع میدانی گزارش داد که درگیری‌های شدیدی در محله القصاصیب در جبالیا رخ داده به طوریکه نیروهای مقاومت تعدادی تانک و سربازان اشغالگر را در جنوب و غرب منطقه الفالوجا در شمال نوار غزه محاصره کردند.وی همچنین گزارش داد که درگیری بین مقاومت و نیروهای اشغالگر در اطراف اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه، محله شیخ رضوان در شمال شهر غزه و نزدیکی مقر جدید صدور مجوز در خان یونس در جنوب در جریان است و خان یونس زیر حملات سنگین هوایی و توپخانه‌ای قرار دارد.

اشغالگران از کشته شدن ۴ سرباز در جنگ خود در غزه خبر دادند

ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن چهار سرباز از جمله دو افسر در نبردهای جاری در نوار غزه خبر داد.سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد دوشنبه از کشته شدن چهار افسر و سرباز در جریان نبردهای زمینی در نوار غزه و زخمی شدن یک سرباز ذخیره گردان ۸۱۱۱ تیپ پنجم خبر داد.درباره حملات صهیونیست‌ها رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که جنگنده‌ها و توپخانه‌های رژیم صهیونیستی به طور مستمر مناطق مختلفی را در خان یونس در جنوب نوار غزه بمباران می‌کنند. وائل الدحدود، خبرنگار الجزیره، پیشتر گفته بود که مناطق شرقی خان یونس شاهد درگیری‌های شدید بین مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر است.

همچنین خبرنگار الجزیره گفت: در بمباران خانه‌ای توسط رژیم صهیونیستی در اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه تعدادی شهید و مجروح شدند.همچنین ویدئوی ویژه‌ای از شبکه الجزیره پخش شده که نشان می‌دهد که کودکان پس از مجروح شدن بر اثر بمباران مداوم استان مرکزی نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی در داخل بیمارستان شهدای الاقصی ناله و فریاد می‌کنند.

بامداد روز دوشنبه در پی بمباران خانه‌هایی در رفح و نصیرات توسط جنگنده‌های صهیونیستی ۱۱ فلسطینی شهید و ده‌ها تن زخمی شدند. در بمباران رژیم صهیونیستی که خانه‌ای در اردوگاه نصیرات در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد، پنج تن شهید شدند که دو نفرشان کودک هستند. همچنین در نتیجه بمباران آپارتمان مسکونی در غرب رفح در جنوب نوار غزه شش تن شهید شدند. از طرفی دیگر، شمال اردوگاه نصیرات و شرق اردوگاه البریج نیز از حملات بی‌نصیب نماندند. همچنین درگیری شدید، از جمله انفجار، بین افراد مسلح مقاومت و نیروهای اشغالگر در منطقه المغراقه، شمال النصیرات، در مرکز نوار غزه رخ داد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار