| کد مطلب: ۱۰۸۲۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد

رییسی لیست متخلفان دبش را چه کرد؟

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سامانه جدید اشتغال به‌زودی رونمایی می‌شود، گفت: دولت سیزدهم با متخلفان هیچ مماشاتی ندارد و در این خصوص با هیچ کسی عهد اخوت نبسته است.

رییسی لیست متخلفان دبش را چه کرد؟

صولت مرتضوی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم هیچ مماشاتی با تخلف برخی از مدیران و متخلفان ندارد،خاطرنشان کرد: باید اعلام کنم در این دولت خبری از مماشات نیست و در این خصوص با کسی عهد اخوت نبسته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه هر کسی که دچار فساد و اشتباه شود، دولت با آن برخورد خواهد کرد، به تخلف صورت گرفته در واردات چای اشاره کرد و گفت: در فساد اخیر آیت‌الله رئیسی اسامی این متخلفان را به قوه قضائیه برای برخورد ارائه کرد و دست این قوه را برای برخورد باز گذاشته است.

مرتضوی تاکید کرد: صندوق بازنشستگی پایدار است که ضریب پشتیبانی حداقل تا ۷ نفر را داشته باشد. ضریب پشتیبانی همه صندوق‌ها رو به فروپاشی است. با افزایش سن امید به زندگی و عدم تامین منابع سالانه صندوق‌های بازنشستگی، کمبود منابع باعث ناترازی این صندوق‌ها شده است.

وی درباره انتصاب‌ها با بیان اینکه بنای من تغییر اتوبوسی نبوده است، خاطرنشان کرد: وقتی یک مدیر قادر نیست مجموعه خود را اداره کند و هر روز شاهد تجمع مردم در مقابل ساختمان اداره هستیم و حتی با مردم نیز صحبت نمی‌کند، این مدیر به درد دولت سیزدهم نمی‌خورد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار