| کد مطلب: ۱۰۸۲۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد

تتلو استقلالی است یا پرسپولیسی؟

امیرحسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو به خاطر شکایت‌های صورت‌گرفته بابت رفتار‌های نابهنجار و غیراخلاقی دستگیر شد و به ایران بازگردانده شد تا بلافاصله پس از ورود به کشورمان به خاطر همین شکایات دستگیر شود. این فرد که به رفتار نامناسب و غیراخلاقی در فضای مجازی مشهور است، قبل از ترک ایران بار‌ها علاقه خودش به فوتبال را اعلام کرده بود و البته اهالی فوتبال پس از مدتی ارتباط خودشان را با او قطع کردند.

تتلو استقلالی است یا پرسپولیسی؟

تتلو در سال ۱۳۹۳ هنگامی که حمید درخشان سرمربی پرسپولیس بود، سر تمرین این تیم حاضر شد و از علاقه خودش به پرسپولیس سخن به میان آورد. او در مقطعی با پیام صادقیان رفاقت خاصی داشت و عکس‌هایش در کنار مهدی طارمی و محسن بنگر هم منتشر شد. البته در همان مقطع حمید درخشان مدعی شد حضور تتلو در تمرین پرسپولیس بدون هماهنگی با او بوده است و نمی‌داند چه کسی به او لباس و گرمکن پرسپولیس داده بود!

البته مقصودلو بعدتر مدعی شد به خاطر اختلاف با بازیکنان پرسپولیس دیگر رفاقتی با آن‌ها ندارد و دوست دارد موفقیت فرهاد مجیدی را ببیند. این‌که چنین شخص پرحاشیه‌ای طرفدار چه تیمی است، اهمیتی ندارد؛ مهم این است که بزرگان استقلال و پرسپولیس خوشبختانه دیگر ارتباطی با او ندارند!

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار