| کد مطلب: ۱۰۸۱۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد

علت جدایی کیروش چه بود؟

برکناری کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال قطر، صبح روز گذشته در جلسه فدراسیون فوتبال این کشور نهایی شد.

علت جدایی کیروش چه بود؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ورزش3؛ در شرایطی که کارلوس کی‌روش دو ماه پس از جام جهانی و با یک قرارداد چهارساله به فوتبال قطر پیوسته بود، در نهایت خیلی زودتر از حد انتظار و یک ماه پیش از شروع تورنمنت مهم جام ملت‌های آسیا جای خود را به لوپز، سرمربی تیم الوکره داد؛ مربی‌ای که با تجربه کار در فوتبال قطر، گزینه منطقی رؤسای فدراسیون فوتبال این کشور برای هدایت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا به نظر رسیده است.‌ البته او تنها یک پست موقت در اختیار خواهد داشت و ادامه همکاری او به نتایج کسب‌شده در شرایط میزبانی قطری‌ها بستگی خواهد داشت.

قطر، قهرمان جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ با فلیکس سانچز اسپانیایی، پس از آن توفیق فوق‌العاده، با وجود برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری روی مسابقات دوستانه و همچنین برگزاری اردوهای طویل‌المدت در نهایت همچنان موفق به تکرار روزهای خوش خود در ۴ سال پیش نیست. حالا انگار که قهرمانی قطر با آن بازی‌های تماشایی و پرگل تنها یک اتفاق بوده و رخ دادن مجدد آن به یک رویا شبیه است. با این حال قطری‌ها که امیدوار بودند کارلوس کی‌روش در فوتبال این کشور تیمی متحد و یکپارچه و سرسخت را بسازد، به سرعت از عمل عملکرد این مربی ناامید شده و او را به سمت در خروجی راهنمایی کردند.

یک قرارداد ۴ ساله در شرایطی که حضور کی‌روش در قطر پس از جام جهانی و نتایج ضعیفش با ایران کمی تعجب برانگیز به نظر می‌رسید، از آنجا پایان خوشی پیدا نکرد که بازیکنان تیم ملی این کشور علیه سرمربی متحد شده بودند. در خلال بازی ایران مقابل قطر مشخص بود که کارلوس کی‌روش همچنان حسرت شاگردان مطیعش در تیم ملی ایران را دارد و آنچه که تیمش در دیدار مقابل ایران انجام می‌دهد، به هیچ وجه مد نظر این سرمربی پرتغالی نیست.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار