| کد مطلب: ۱۰۸۱۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد

دست استقلال برای دربی رو شد

با توجه به برگزاری دیدار حساس تیم استقلال مقابل پرسپولیس این تیم بدون استراحت به استقبال دربی می‌رود.

دست استقلال برای دربی رو شد

 اعضای تیم استقلال که شنبه هفته آینده هجدهم آذر باید در اهواز به مصاف فولاد بروند از حالا برنامه‌های بعد از دیدار مقابل فولاد را نیز تدارک دیده‌اند.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تیم استقلال قرار است این تیم پس از دیدار مقابل فولاد که قرار است از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه روز شنبه هفته آینده در شهر اهواز برگزار شود بلافاصله با یک دستگاه اتوبوس به فرودگاه رفته و با پرواز چارتر به تهران برگردند.

یک جلسه ریکاوری در روز یکشنبه نوزدهم آذر ماه تنها جلسه سبک و استراحت‌گونه استقلالی‌ها برای رسیدن به دربی حساس عقب افتاده از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر خواهد بود.

اعضای تیم استقلال روزهای دوشنبه و سه‌شنبه دو جلسه تمرین تاکتیکی نسبتا جدی را برگزار می‌کنند و در روز چهارشنبه بیست و دوم آذر ماه با انجام یک جلسه تمرین تاکتیکی برای مرور آخرین دستورات جواد نکونام راهی اردوی شبانه روزی می‌شوند تا خود را برای دیدار مقابل پرسپولیس آماده کنند.

طبق برنامه‌ریزی اعلام شده و با تایید و تاکید سازمان لیگ، دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب مسابقه معوقه از هفته پنجم روز پنجشنبه بیست و سوم آذر ماه در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار