| کد مطلب: ۱۰۸۰۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد

جمله جالب آل کثیر قبل از بازی سرنوشت ساز؛ کلّ خیر سیعود لک

مهاجم گلزن سپاهانی‌ها با فراموشی حواشی مربوط به عدم حضورش در دیدار برابر استقلال خوزستان، اکنون مهیای جدال با الاتحاد شده است.

جمله جالب آل کثیر قبل از بازی سرنوشت ساز؛ کلّ خیر سیعود لک

  آل کثیر که اتفاقات عجیبی را خصوصا در لیگ قهرمانان تجربه کرده است، اینبار در شرایطی با سپاهان گام به آسیا گذاشته که توانسته عملکرد تهاجمی و گلزنی موفقی را به جا بگذارد.در شرایطی که آل کثیر به واسطه برخی مسائل از سوی مورایس برای لیست بازی مقابل استقلال خوزستان خط خورده بود، در ادامه به اردوگاه تمرینی تیمش بازگشت و اکنون نیز با همراهی کاروان این تیم در سفر به عربستان، آماده جدال با الاتحاد عربستان شده است.

آل کثیر که محبوبیت خود را در پرسپولیس به واسطه گل‌های دیدنی‌اش در اولین تجربه حضور در این تیم که با حضور در لیگ قهرمانان نیز همراه بود، به همراه داشت در ادامه به دلیل شادی گلش محرومیتی عجیب را دنبال کرد.او در این فصل نیز توانسته نقش موفقی در فاز تهاجمی سپاهان خصوصا در لیگ قهرمانان ایفا کند و با روحیه مناسبی مهیای جدال با الاتحاد عربستان در جنگ صعود شده است.

این تصویری از عیسی آل کثیر در همراهی کاروان سپاهان پیش از جدال با الاتحاد عربستان است. تصویری که با خالکوبی خاص این بازیکن جنوبی که روی آن نوشته: "کلّ خیر سیعود لک" مهیای دیدار با حریف پرحاشیه و جنجالی بازی برگزار نشده دور رفت شده است. جایی که نگاه‌ها بیش از همه چیز به فرصت طلبی مهاجمان حسرت برانگیز اردوگاه سپاهان است و باید دید شرایط به سود آنها رقم خواهد خورد یا خیر.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار