| کد مطلب: ۱۰۷۹۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد

اعضای تیم ملی گواهینامه بگیرند!

مدیرکل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: از این به بعد هر ورزشکاری که بخواهد کاپیتان تیم ملی شود باید گواهی اخلاق حرفه‌ای را دریافت کند.

اعضای تیم ملی گواهینامه بگیرند!

حجت‌الاسلام والمسلمین علی احدی مدیرکل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان امروز (سه شنبه) در حاشیه بازدید از دهلاویه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برنامه‌های متعددی در حوزه فرهنگی ورزش طراحی شده که خیلی از این برنامه‌ها به اجرا درآمده است؛ یکی از طرح‌های محوری ما طرح بنیاد نجوا است که موضوع آن نیکوکاری جامعه ورزش ایران است که در این زمینه اقدامات موثری اجام شده است. موضوع نجوا‌های استانی نیز مورد بررسی است.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات ویژه ما در حوزه هواداری است؛ انجمن هواداری جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شده است که یکی از اتفاقاتی که می‌تواند جامعه هواداری را در حوزه ارتقاء سطح فرهنگی و ارائه خدمات به هواداران به شرایط بهتری برساند توسط این انجمن دنبال می‌شود. همه باشگاه‌های ایران باید کانون هواداری فعال داشته باشند و در این حوزه نسبت به تکریم و شناسنامه‌دار کردن هواداران اقدااتی انجام دهند.

این کار از فدراسیون فوتبال شروع شده است. روز گذشته جلسه‌ای با حضور آقای تاج برگزار و قرار شد دستورالعمل ویژه‌ای در این زمینه تهیه شود تا در حوزه هواداری اتفاقات خوبی رقم بخورد.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار