| کد مطلب: ۱۰۷۸۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل محمدی ، الکس فرگوسن ایران است

عابدینی درباره مجادله بین مدیران باشگاه بخصوص رضا درویش با یحیی گل محمدی و احتمال برکناری سرمربی سرخپوشان تصریح کرد: چرا او باید برود؟!

یحیی گل محمدی ، الکس فرگوسن ایران است

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با اشاره به یک خاطره تاکید کرد: در یک سفر مشکلی پیش آمد که من با حسین عبدی به عنوان بازیکن تیم مشورت کردم. همان موقع او با خیلی‌ها فرق داشت. حسین دنبال تحصیل بود و اصرار داشت درس بخواند. در همان مقطع که مشاوره گرفتم مطمئن بودم می‌تواند یک مدیر و سپس سرمربی قوی شود. خوشحالم در مسیری درست قدم برداشته و کار می‌کند. امیدوارم تصمیمات بعدی اش هم درست باشد و بتواند نتیجه‌های خوبش را ادامه دهد.

امیر عابدینی  درباره نتایج تیم ملی بزرگسالان نیز یادآور شد: همیشه باید از تیم ملی کشور که نماینده بسیار مهمی در پرچمداری عرصه بین‌الملل است حمایت را تمام و کمال انجام داد. امیدوارم حمایت‌ها تمام و کمال باشد و این تیم با توجه به پتانسیلی که دارد نتایج خوبی بگیرد

وی درباره ثبات فنی در تیم‌های پرطرفدار و موفق تاکید کرد: روندی که باشگاهی مثل منچستریونایتد با الکس فرگوسن طی کرد باید الگو باشد. مگر او ۱۷ سال موفق را پشت سر نگذاشت. چرا مدل ایرانی اش را ایجاد نکنیم. حضور سرمربی اینچنینی برای پرسپولیس بسیار اتفاق خوبی است که باید حمایت کرد و طبق همان حمایت‌ها هم انتظار موفقیت داشت.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار