| کد مطلب: ۱۰۷۸۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد

2 صحنه باورنکردنی از بازی دیشب سپاهان و استقلال / تصاویر

آبی‌پوشان خوزستان نمایش کاملا برتری در نیمه دوم مقابل سپاهان داشتند و بدشانس بودند که به جای زدن گل مساوی، در دقیقه 90+8 روی یک ضدحمله دروازه خودشان را باز شده دیدند و همچنان در قعر جدول ماندند.

2 صحنه باورنکردنی از بازی دیشب سپاهان و استقلال / تصاویر

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ورزش 3، این شکستِ تلخ در حالی رقم خورد که از نگاه آنها بازیکنان سپاهان در وقت‌های اضافی رو به وفت‌کشی آورده بودند و به همین دلیل نیمکت استقلال خوزستان پس از سوت پایان مسابقه توسط بیژن حیدری به شدت نسبت به سپاهانی‌ها و رفتارشان اعتراض کردند و این اعتراض به شکلی تند به مورایس و دستیارنش اعلام شد تا آنها هم در صدد مقابله به مثل باشند.

104b5531-b72b-42eb-b273-3d4a9aaf0b8b

درنهایت این درگیری که یکی دو دقیقه به طول انجامید و سبب شد تا اعضای کادر فنی سپاهان، بازیکنان این تیم و همینطور مورایس به نقطه جوش برسند، با وساطت فرشاد احمدزاده خاتمه یافت و او سرمربی تیمش را به زور و با هل دادن به رختکن برد.

b6bc0585-e7f9-480c-9d37-28d80a16e872

حالا و در شرایطی که تصاویر تلویزیونی بازی استقلال خوزستان و سپاهان در پایین‌ترین حد از کیفیت قرار داشت و جزئیات درگیری پایان مسابقه خیلی مشخص نبود، چند قاب از "امین بهرامی" یکی از عکاسان حاضر در استادیوم غدیر اهواز به خوبی زوایایی از این درگیری، عصبانیت و خشم مورایس و فرشاد و همینطور خنده‌های عصبی مربی پرتغالی سپاهان را در این جدال شکار کرده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار