| کد مطلب: ۱۰۷۷۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد

چند نکته مهم در هنگام انتخاب قالیشویی

فرش یکی از مهمترین لوازم منزل است که نه تنها زیبایی خانه را دوچندان می سازد؛ بلکه در سلامت افراد منزل نیز تاثیرگذار است. طبیعتا با کثیف شدن فرش و تجمع آلودگی ها در آن، احتمال بیماری افزایش یافته و سلامت افراد در معرض خطر قرار خواهد گرفت. در عوض وقتی فرش های یک خانه تمیز باشند؛ هم جلوه بهتری به آن عطا می کنند و هم موجب افزایش سلامت اعضای خانواده خواهند شد. به همین منظور شستشوی فرش سالی حداقل یکبار در هر خانه ای صورت می گیرد. البته کسانی که به نظافت و تمیزی فرش ها اهمیت می دهند؛ سالی دوبار هم این کار را انجام می دهند. یک بار در پایان سال و با نزدیک شدن به عید نوروز و بار دیگر در اوایل فصل پاییز. همه ما میدانیم که راحت ترین روش شستشوی فرش ها، روش ماشینی است که توسط قالیشویی ها صورت می پذیرد.

چند نکته مهم در هنگام انتخاب قالیشویی

با توجه به اینکه شستشوی دستی فرش، امری زمانبر و دشوار است؛ خیلی از افراد ترجیح می دهند به جای اینکه خود دست به کار شوند؛ این امر را به عهده قالیشویی بگذارند. در این مراکز از دستگاه ها و تجهیزات مدرن استفاده شده و شستشوی فرش ها به صورت دقیق و سریع انجام می گیرد. ضمن اینکه این امر در مدت زمان کوتاه تری صورت گرفته و در وقت ارزشمند افراد، صرفه جویی خواهد کرد. با افزایش مشغله های زندگی و کمبود وقت، به نظر می رسد شستشوی فرش توسط قالیشویی، انتخاب بهتر و عاقلانه تری است.

قالیشویی مجاز تهران

در انتخاب قالیشویی، به این نکات توجه کنید

پس از اینکه تصمیم به شستشوی فرش هایتان توسط قالیشویی گرفتید؛ حالا باید تصمیم دیگری نیز اتخاذ کنید و آن سپردن فرش به بهترین مرکز است. تصمیم به اینکه کدام یک از این مراکز را باید انتخاب کرد؛ تقریبا تصمیم سختی است. در ادامه نکاتی را ذکر خواهیم کرد که با توجه به آنها می توانید تصمیمات آسان تری را اتخاذ فرمایید:

  1. به تجارب آن توجه کنید

یکی از نکات مهمی که باید در انتخاب بهترین قالیشویی به آن دقت فرمایید؛ داشتن تجربه کافی است. یقینا مراکزی که تجربه بیشتری در زمینه شستشوی انواع فرش دارند؛ دقیقا مطابق با انتظارات مشتری عمل می کنند. آنها با تجربه بسیاری که در این حوزه به دست آورده اند؛ میدانند چطور رضایت مشتری را جلب کنند. در نتیجه فرش ها را به بهترین نحو شسته و در نهایت یک فرش تمیز و شبیه به فرش نو را تحویل مشتری می دهند.

  1. آیا خدمات گسترده و باکیفیتی ارائه می دهد؟

چگونه می توان متوجه شد که یک قالیشویی، خدمات خوب و باکیفیتی ارائه می دهد؟ کافیست به اموری که توسط آن مرکز صورت می گیرد؛ توجه کنید و آنها را مورد بررسی قرار دهید. بدون شک ارائه خدمات گسترده توسط قالیشویی از جمله اعلاشویی، خشکشویی، رفوگری و ... می تواند نشانه ای از خدمات گسترده آن مجموعه باشد. کیفیت کار را هم از روی فرش های شسته شده و میزان تمیزی آنها می توان ارزیابی کرد.

  1. تحقیقات کافی را فراموش نکنید

پیش از اینکه فرش هایتان را به قالیشویی بسپارید؛ ابتدا خوب تحقیق کنید. مطمئن شوید که تعداد رضایت مشتریان از آن مجموعه بالاست و خدماتی که ارائه می دهند، قابل قبول است. وجود شعبات مختلف از چنین مرکزی، گواه کافی بر رضایت مشتریان و کیفیت کار آن مجموعه خواهد بود. اگر اینطور نبود؛ آن مجموعه به یک شعبه اکتفا می کرد و قادر به تاسیس شعبات دیگر نبود. قطعا رضایت مشتریان باعث می شود تا یک مجموعه رشد و توسعه پیدا کند.

بهترین قالیشویی صادقیه

  1. یک مرکز مجاز را انتخاب کنید

مجاز بودن قالیشویی صرفا به این معنا نیست که آن مجموعه از جواز یا مجوز کارخانه برخوردار باشد؛ بلکه می تواند به معنای ارائه بیشترین خدمات مجاز شامل تعمیر، رفع ایرادات فرش، حل مشکلات سطحی آن و رفوگری باشد. مراکزی که چنین خدماتی ارائه می دهند؛ زیر نظر اتحادیه قالیشویی فعالیت داشته و تمامی فعالیت ها را زیر نظر کارشناس انجام می دهد. با انتخاب یک مرکز مجاز، نه تنها خیالتان بابت شستشوی فرش ها در یک فضای امن، راحت است؛ بلکه می توانید از این موضوع خاطر جمع باشید که آسیبی به فرش هایتان وارد نمی شود.

  1. در دسترس است؟

قطعا در دسترس بودن قالیشویی، یک مزیت است که باید به آن توجه کرد. در دسترس بودن باعث می شود تا هزینه های حمل و نقل کاهش یافته و فرش ها زودتر تحویل داده شوند.

چرا باید فرش هایمان را به قالیشویی بسپاریم؟

ممکن است یکی از سوالات ذهنی شما این باشد که چرا باید شستشوی فرش را به قالیشویی واگذار کنیم؟ جدا از مسائلی همچون کمبود وقت و دشوار بودن اموری همچون شستشوی فرش در خانه، مسائل دیگری نیز وجود دارند که دلایل کافی جهت سپردن فرش ها به قالیشویی را به ما می دهند. در این مراکز، شستشوی فرش ها به طور کامل و همراه با دقت کافی صورت می گیرد. این امر سبب حفظ سلامت بافت فرش شده و مانع از کاهش عمر مفید آن خواهد شد. در مقابل اگر شستشوی سنتی و دستی فرش به صورت غیر اصولی و غلط صورت گیرد؛ سبب کاهش عمر فرش شده و علاوه بر سلامت، زیبایی فرش را خدشه دار می سازد.

استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته در مراکز قالیشویی، ضمن افزایش سرعت کار، سبب تمیزی بیشتر فرش ها شده و ذره ای آلودگی و کثیفی را در آن باقی نمی گذارد. ضمنا این مراکز، فرش را به نحوی می شویند که حتی گرد و خاک هم روی آن باقی نمی ماند. بنابراین همه چیز برای یک شستشوی اصولی و درست در قالیشویی مهیاست.

معتبرترین قالیشویی تهران پارس

کدام قالیشویی را انتخاب کنیم؟

اگر در انتخاب قالیشویی دچار تردید هستید و نمی دانید فرش هایتان را به کدام مجموعه بسپارید؛ شما را راهنمایی خواهیم کرد. یکی از مراکزی که با برخورداری از تجارب کافی و شستشوی تخصصی فرش توانسته لبخند رضایت را در چهره مشتریان بنشاند؛ قالیشویی مهباف است. این مرکز دارای شعبات مختلفی است و در بخش های متعدد تهران از جمله شرق، غرب و شمال تهران شعبه دارد.

بهترین قالیشویی صادقیه، همینجا نزدیک شماست

مجموعه قالیشویی مهباف با حضور در قسمت های مختلف تهران، سعی دارد تا خدمات برجسته ای را به مشتریان ارائه دهد. این مجموعه به عنوان بهترین قالیشویی صادقیه شناخته شده و این عنوان را مدیون لطف و توجه مشتریان وفادار می داند. لذا اگر ساکن این بخش از تهران هستید و هنوز قالیشویی مناسب را پیدا نکرده اید؛ می توانید از این مجموعه، یاری بجویید.

مهباف، شناخته شده ترین قالیشویی تهران پارس

فعالیت مجموعه مهباف در نقاط مختلف تهران باعث خدمات رسانی گسترده به مشتریان عزیز شده است. لذا هر یک از هموطنان تهرانی که در جای جای این شهر وسیع سکونت دارند؛ می توانند از خدمات خوب این قالیشویی بهره مند شوند. این مجموعه به عنوان قالیشویی تهران پارس نیز فعالیت داشته و آماده خدمت رسانی به ساکنین این منطقه می باشد.

دلایل لازم برای انتخاب قالیشویی مهباف

انواع خدمات مربوط به فرش از جمله رفوگری تخصصی، اعلاشویی و خشکشویی در محل توسط مجموعه مهباف صورت می گیرند. آنچه باعث شده تا این مرکز، شایسته اعتماد باشد؛ عضویت آن در اتحادیه قالیشویی است. همچنین مرکز فوق از مواد شوینده درجه یک استفاده نموده و دارای کارخانه های تخصصی است.

قیمت ثابت، برخورداری از تجربه 50 ساله در زمینه تولید، صادرات و خدمات فرش اعم از شستشو، بهره مندی از پرسنل زبده و حرفه ای، استفاده از بهترین تجهیزات و روش های شستشو، از دیگر امتیازات این مجموعه به شمار می آیند. در نهایت با ثبت سفارش آنلاین در سایت مهباف می توانید لذت سفارش سریع و بدون معطلی را بچشید.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار