| کد مطلب: ۱۰۷۷۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد

عکس جنجالی از همسر مسی که شایعات را تمام کرد/ تصویر

تصاویر منتشر شده از آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، نشان می‌دهد که شایعات اخیر پایه و اساس خاصی ندارند.

 عکس جنجالی از همسر مسی که شایعات را تمام کرد/ تصویر

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از فرارو، مسی و آنتونلا سال‌های طولانی در کنار هم زندگی کرده‌اند و به عنوان یک الگوی موفق در ازدواج ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال شناخته می‌شوند.

حضور و همراهی همسر این بازیکن آرژانتین در مسابقات مختلف در کنار فرزندانش و همچنین واکنش‌های خاص او به موفقیت او در طول این سال‌ها توجه بسیاری از فوتبال‌دوستان و کاربران شبکه‌های اجتماعی را جلب کرده است.

با این حال، در روز‌های اخیر شایعاتی درباره احتمال جدایی این زوج جذاب و دوست‌داشتنی از یک‌دیگر به گوش می‌رسید که باعث تعجب بسیاری از طرفداران آن‌ها شده بود.

1812283_481

بعضی از رسانه‌های آرژانتینی مدعی شده بودند که اختلاف قابل توجهی بین این دو نفر رخ داده که باعث شده است آن‌ها در آستانه یک تصمیم بزرگ و مهم قرار بگیرند و احتمال دارد که به‌زودی خبر جدایی‌شان منتشر شود.

اما تصویری که شب گذشته از آنتونلا روکوزو منتشر شد نشان داد که این شایعات پایه و اساس خاصی ندارد و این زوج مانند قبل زندگی آرام و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری می‌کنند و تصمیمی هم برای جدایی ندارند.

در این تصویر صفحه تلفن همراه همسر مسی به خوبی مشخص است که عکسی از خودش در کنار این بازیکن و سه فرزندش پس از قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه گرفته شده و روی صفحه گوشی او خودنمایی می‌کند تا نشان دهد که چیز در آرامش است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار