| کد مطلب: ۱۰۷۷۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد

سوزاندن لباس برای گرم کردن غذا!

رژیم صهیونیستی تنها به بمباران هوایی غزه اکتفا نکرده،بلکه ساکنان نوار غزه را محاصره کرده و مانع ورود آب، غذا، دارو و سوخت به غزه می‌شود.

 سوزاندن لباس برای گرم کردن غذا!

 

به گزارش آرمان ملی آنلاین: نبود گاز و برق در طول چند روز گذشته ساکنان نوار غزه را که همچنان در معرض حملات مکرر ارتش رژیم صهیونیستی قرار دارند، مجبور کرده تا به دنبال راه‌های جایگزین مثل روشن کردن آتش با هیزم و حتی سوزاندن لباس‌ها و کتاب‌ها باشند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، رژیم صهیونیستی تنها به بمباران هوایی غزه اکتفا نکرده،بلکه ساکنان نوار غزه را محاصره کرده و مانع ورود آب، غذا، دارو و سوخت به غزه می‌شود.

در سایه نبود سوخت مردم غزه مجبور شدند تا به دنبال راه‌های جایگزینی مثل آتش روشن کردن با هیزم برای پخت و پز و پخت نان و گرم شدن باشند.

همچنین در سایه کمبود هیزم در نوار غزه ساکنان مجبورند از لباس‌ها و کتاب‌ها برای آتش روشن کردن و غذا درست کردن استفاده کنند و همه این‌ها تأثیرات منفی بر بهداشت و محیط زیست دارد. همچنین ساکنان نوار غزه مجبور شده‌اند تنورهای گلی برای پخت نان درست کنند.

این در حالی است که جنگ غزه امروز یکشنبه وارد چهل و چهارمین روز خود شد. این جنگ به شهادت بیش از ۱۲ هزار فلسطینی و زخمی شدن بیش از ۳۰ هزار نفر منجر شده‌است که بیشتر آنها از زنان و کودکان هستند.

حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ویژه به بیمارستان‌ها و مراکز غیرنظامی همچنان ادامه دارد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار