| کد مطلب: ۱۰۷۷۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد

عملکرد جالب محمدحسین کنعانی‌ زادگان مقابل هنگ کنگ

محمدحسین کنعانی زادگان مقابل هنگ کنگ عملکرد مطمئنی داشت.

عملکرد جالب محمدحسین کنعانی‌ زادگان مقابل هنگ کنگ

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از آخرین خبر، میانگین سنی خط دفاعی تیم ملی بالا است. میانگین سنی خط دفاع تیم ملی در دو دیدار اخیر مقابل اردن و هنگ کنگ ۳۲.۲۵ سال بود و همین موضوع باعث می شود هر خللی در خط دفاعی به کندی و جا ماندن مدافعان ربط داده شود.

شجاع خلیل‌ زاده ۳۴ ساله به همراه احسان حاج صفی و رامین رضاییان 33 ساله باعث می شوند محمدحسین کنعانی زادگان با 29 سال سن جوان ترین عنصر خط دفاعی مقابل هنگ کنگ به حساب بیاید. همین موضوع باعث شد در روزی که تیم ملی مقابل هنگ کنگ حاکم مطلق توپ و میدان بود و توپ به ندرت به زمین ایران می‌رسید، خط دفاعی تیم ملی روی چند صحنه جا بماند.

مرور این بازی نشان داد شجاع خلیل زاده که در تراکتور نیز روزهای خوبی را سپری نمی کند یارای کورس گذاشتن با نونیز را نداشته باشد و این محمدحسین‌ کنعانی‌زادگان بود که در یک صحنه خودش را از سمت دیگر زمین به مهاجم سرعتی حریف رساند و با تکلی به موقع، مانع از جدی‌تر شدن خطر روی دروازه علیرضا بیرانوند شد. جالب این که تکل سریع و مطمئن کنعانی روی پای مهاجم حریف، کافی بود تا به حریف حتی پنالتی هم ندهد.

بازی که باعث شد کنعانی زادگان باز هم آمادگی خود را به اثبات رسانده و نشان دهد در حال حاظر یکی از مطمئن ترین مدافعان باشگاهی و ملی فوتبال ایران است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار