| کد مطلب: ۱۰۷۷۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد

طوفان الاقصی استثنایی‌ترین عملیات درتاریخ

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت طوفان الاقصی نشان داد فاصله جغرافیایی بین فروپاشی رژیم صهیونیستی با شرایط عادی ۸۰ کیلومتر و فاصله زمانی آن ۴۸ ساعت است.

طوفان الاقصی استثنایی‌ترین عملیات درتاریخ

 

 

به گزارش  آرمان ملی آنلاین:  سردار سرلشکر حسین سلامی عصر امروز (شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲) در تجمع حمایت از کودکان غزه در میدان انقلاب تهران اظهار کرد: امروز همه ایران اسلامی سرشار از محبت، عاطفه، احساس عمیق، غیرت دینی و تعصب الهی برای حمایت از کودکان شریف‌ترین مردمان روی زمین یعنی فلسطین عزیز است.

وی افزود: آنچه در طوفان الاقصی به عنوان استثنایی‌ترین عملیات غافلگیرکننده تاریخ نبردهای بشری اتفاق افتاد، انعکاس و بازتابی بود از جنایت‌ها و ظلم‌های 100 ساله اخیر دولت‌های بریتانیا، فرانسه، آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ملتی که 75 سال است که او را از سرزمین خود بیرون رانده‌اند.

سلامی اضافه کرد: مردم فلسطین را آواره کرده‌اند و عزت و آرامش و امنیت و پیشرفت را از آنان گرفته‌اند.

سردار سلامی در ادامه سخنرانی خود در این مراسم با اشاره به اینکه فلسطینی‌ها هرگز نپذیرفتند که ذلیل و اسیر سیاست‌های اسرائیل و آمریکا شوند، گفت: مقاومت قهرمانانه مردم فلسطین از ۱۹۳۵ آغاز شد و تا امروز ادامه دارد و شهادت جزوی از زندگی مسلمانان فلسطین شده است.

وی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب اسلامی نهضت فلسطینی‌ها احیا شد، خاطرنشان کرد: تا آن زمان مسلمانان فلسطین با سنگ به جنگ رژیم صهیونیستی می‌رفتند اما بعد از انقلاب اسلامی نیروهایشان مسلح شدند و جنگ‌های ۳۳ روزه ۲۲ روزه ۵۱ روزه ۸ روزه و غیر شکل گرفت تا اینکه به طوفان الاقصی رسیدیم.

سردار سلامی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی شکننده تمام امید، آرزو ، آرامش و اقتدار رژیم صهیونیستی بود خاطرنشان کرد: این عملیات باطل کننده جادویی بود که صهیونیست‌ها از خود به جهان نشان داده بودند.

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی نشان داد که کمک‌های خارجی از آمریکا هم نمی‌توانند رژیم صهیونیستی را از خطر فروپاشی نجات دهد تصریح کرد: معمولاً وقتی آمریکا به داد صهیونیست‌ها می‌رسد که زمان دیر است و این بار هم همین اتفاق افتاد.

سردار سلامی افزود: طوفان الاقصی نشان داد فاصله جغرافیایی بین فروپاشی رژیم صهیونیستی با شرایط عادی ۸۰ کیلومتر و فاصله زمانی آن ۴۸ ساعت است.

وی همچنین گفت: در پی عملیات طوفان الاقصی غرب، آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه و برخی دولت‌های منافق شکست اخلاقی عظیمی را در جهان تجربه کردند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار