| کد مطلب: ۱۰۷۷۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد

3 بازیکنی که برای بیرانوند در تیم ملی سنگ تمام گذاشتند ببینید

یک خروج موفق روی یک ضربه‌ی کرنر و یک نگاه تیزبینانه برای یک شروع مجدد سریع؛ دو نقطه‌ی قوت بیرانوند در یک قاب خلاصه شده‌اند.

3 بازیکنی که برای بیرانوند در تیم ملی سنگ تمام گذاشتند ببینید

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ورزش سه، علی‌رضا در بازی مقابل هنگ‌کنگ ۱۰ بار با خروج از دروازه از دروازه‌ی خود محافظت کرد و در فاز بازی‌سازی هم از ۳۷ پاس، ۳۴تایش را به مقصد رساند تا آماری خیره‌کننده را از خود به جای بگذارد.

 یادمان نرود که شروع مجدد‌های سریع و با دقت بیرو چه‌قدر به انتقال‌های ایران از دفاع به حمله در نیمه‌ی دوم کمک کرد. مشارکت مؤثر در بحث بازی‌سازی و البته شجاعت دروازه‌بان در خروج از دروازه روی ارسال‌ها و پوشش فضای پشت مدافعان، از مهم‌ترین مؤلفه‌های دروازه‌بانی مدرن است که به نظر می‌رسد بیرانوند روز به روز زیر نظر تمرینات آلین دینکا در تیم ملی، در حال بهبود در این دو مؤلفه است.

بولت پرسپولیس نکته‌ی دیگر عکس، حضور سه بازیکن تیم ملی پشت سر علی‌رضا برای حمایت از او در صورت رد شدن توپ از بیرانوند است. این حمایت شاید نمادی از اتفاقی است که در تیم ملی برای علی‌رضا رقم می‌خورد. او که در ۶ بازی اخیر تیم ملی، ۵ کلین‌شیت از جمله سه کلین‌شیت مهم مقابل بلغارستان، ازبکستان و قطر را تجربه کرده و حالا رکورددار کلین‌شیت‌های تاریخ تیم ملی است، بی‌تردید بخشی از این دستاورد را مدیون عناصر دفاعی تیمش است. پشت علی‌رضا، مثل این عکس، به حسین، احسان، سعید و بقیه مدافعان و هافبک‌های ایران گرم است!

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار