| کد مطلب: ۱۰۷۶۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد

افتتاح یک بیمارستان بعد از 30 سال!

وزیر بهداشت گفت: در مناطق حاشیه شهر تهران و شهرستانهای این استان جمعیت زیادی با کمترین امکانات سکونت دارند که خوشبختانه در دولت مردمی، شاهد تکمیل و خدمت رسانی چندین بیمارستان در این مناطق بودیم و در هفته پیش رو نیز، بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام خمینی(ره) شهریار با حضور رییس جمهور افتتاح می شود.

افتتاح یک بیمارستان بعد از 30 سال!

به گزارش آرمان ملی آنلاین: ​وزیر بهداشت در نمایشگاه روایت پیشرفت در دولت مردمی که در باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار شد، با اشاره به توجه ویژه دولت به تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه سلامت، از افتتاح رسمی بیمارستان امام خمینی(ره) در هفته آینده و با حضور رییس جمهور خبر داد.

 

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، بهرام عین اللهی در این مراسم که شب گذشته برگزار شد، با بیان این که از ابتدای کار دولت مردمی، رویکرد اصلی  توجه به مناطق کمتربرخوردار به ویژه در استان تهران بوده است، گفت: در مناطق حاشیه شهر تهران و شهرستانهای این استان جمعیت زیادی با کمترین امکانات سکونت دارند که خوشبختانه در دولت مردمی، شاهد تکمیل و خدمت رسانی چندین بیمارستان در این مناطق بودیم و در هفته پیش رو نیز، بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام خمینی(ره) شهریار با حضور رییس جمهور افتتاح می شود. 

وی جنایات رژیم جعلی صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه و فلسطبن را در تاریخ جهان بی سابقه دانست و گفت: در هیچ جنگی نمی بینیم که مراکز درمانی بمباران شود و بیمارانی که به این مراکز پناه آورده اند، به شهادت برسند؛ اما این کار با حمایت مدعیان حقوق بشر آمریکایی در غره انجام شد. 

وزیر بهداشت به شرایط دشوار بیماران و مجروحان یورش وحشیانه صهیونیست ها در غزه اشاره و خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر دیدیم که کودکان را از زیر دستگاه ها و تجهیزات پزشکی خارج می کردند و  حال آن که کشورهای مدعی حقوق بشر و بسیاری از سازمان های های بین المللی در مقابل جنایات این رژیم کودک کش، سکوت کردند. 

عین اللهی در این مراسم گزارش مبسوطی از عملکرد دو ساله وزارت بهداشت در زمینه های ، بهداشت، درمان، آموزش، بیمه، توسعه خدمات و زیرساخت های نظام سلامت، اجرای قانون جوانی جمعیت، برنامه ملی سلامت خانواده، نظام ارجاع و پویش ملی سلامت ارائه کرد.

نمایشگاه روایت پیشرفت به همت مرکز ارتباطات دولت و روحانیت با نمایش پیشرفت ها و دستاوردهای دولت مردمی در دستگاه های اجرایی  در باغ موزه دفاع مقدس قم، برپا شده است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار