| کد مطلب: ۱۰۷۶۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد

مجازات اعدام در اسرائیل مجوز می گیرد

طرح مجازات اعدام از سوی ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مطرح شده‌است. طی بررسی این لایحه شورای امنیت داخلی عواقب آن در سطح بین‌المللی را مورد بررسی قرار خواهد داد.

مجازات اعدام در اسرائیل مجوز می گیرد

به گزارش آرمان ملی آنلاین: روزنامه هاآرتص نوشت که شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به دنبال بررسی پیش‌نویس قانونی درباره مجازات اعدام برای کسانی است که صهیونیست‌ها را به قتل رسانده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری وفا، روزنامه هاآرتص نوشت، طرح مجازات اعدام از سوی ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مطرح شده‌است. طی بررسی این لایحه شورای امنیت داخلی عواقب آن در سطح بین‌المللی را مورد بررسی قرار خواهد داد.

این روزنامه نوشت: براساس این قانون دادگاه‌ها مجازات اعدام را برای تمام کسانی صادر خواهند کرد که محکوم به قتل شهروندان اسرائیلی شده‌اند.

کارشناسان سازمان ملل می‌گویند که جنگ غزه ممکن است منجر به کشتار جمعی فلسطینی‌ها شود و جامعه بین‌المللی باید اقدامات فوری را برای تضمین آتش‌بس اتخاذ کند.

آن‌ها از اظهارات مسؤولان ارشد صهیونیست درباره نقض‌های آشکار و غیرانسانی حقوق بشر و درخواست برخی گروه‌ها و شخصیت‌ها برای نابودی کامل و پاکسازی غزه و اخراج فلسطینی‌ها از کرانه باختری و قدس شرقی به اردن ابراز نگرانی کردند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار