| کد مطلب: ۱۰۷۵۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد

توقیف سواری سمند با ۶۳۳ کیلو حشیش

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف ۶۳۳ کیلوگرم حشیش در بازرسی از یک سواری سمند در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شده است.

توقیف سواری سمند با ۶۳۳ کیلو حشیش

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از تسنیم، سردار حسن شجاعی‌نسب صبح امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان جنوبی اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محور سربیشه به بیرجند دریافت کردند که تیم‌های عملیاتی مبارزه با موادمخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند. 

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: ماموران هنگام کنترل محورهای مواصلاتی استان به یک خودروی سواری سمند که با سرعت در حال حرکت بود مشکوک و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست داده که راننده با مشاهده مأموران با استفاده از سیستم دودزا بر سرعت خودرو افزود و متواری شد. 

وی افزود: مأموران خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدامات پلیسی آن را متوقف کردند که در بازرسی از خودرو  633 کیلوگرم حشیش کشف شد. 

شجاع‌نسب تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد. 

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر با قاطعیت ادامه دارد و به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ را نخواهیم داد و از مردم می‌خواهیم در این امر خطیر همچون گذشته ما را یاری کنند.

وی همچنین از کشف 6 کیلو و 574 گرم زعفران تقلبی در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: ماموران کلانتری 11 توحید اخباری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه بسته بندی زعفران تقلبی در یک منزل مسکونی در سطح  شهرستان بیرجند دریافت کردند که ماموران پس از بررسی و  انجام تحقیقات میدانی، محل مورد نظر را شناسایی کردند که با هماهنگی مقام  قضائی در بازرسی از منزل مسکونی6 کیلو و 574گرم زعفران تقلبی کشف شد. 

شجاعی‌نسب تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند. 

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: پلیس قاطعانه و به صورت شبانه روزی برای مقابله و برخورد با مجرمان تلاش می‌کند تا نظم، امنیت و آرامش مردم را تامین کند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار