| کد مطلب: ۱۰۷۲۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد

کشف فرار مالیاتی ۱۹۰ میلیارد تومانی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف فرار مالیاتی ۱۹۰ میلیارد تومانی یک شرکت در شمال تهران خبر داد.

کشف فرار مالیاتی ۱۹۰ میلیارد تومانی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف فرار مالیاتی در شرکتی در شمال تهران خبرداد و گفت: کارشناسان میزان فرار مالیاتی کشف شده را بیش از 190 میلیارد تومان برآورد کردند.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأموران این پلیس موفق به دستگیری مدیرعامل شرکت با مبالغ کلان مالیاتی در محدوده بلوار قیطریه شدند.

وی گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش‌دستانه در مبارزه با فرار مالیاتی و شکوائیه مدیرعامل شرکت س.ت.ت  مبنی بر اینکه علیرغم فعالیت اندک اقتصادی مبالغ کلان مالیاتی برای وی محسوب می‌شود با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد از سربرگ‌ها و فاکتورهای شرکت به صورت غیر قانونی استفاده شده که عوامل این پلیس مبادرت به شناسایی و دستگیری فردی از کارمندان شرکت دخیل در روند افرایش مالیاتی در این شرکت کردند.

سرهنگ افشاری افزود: متهم در بازجویی  اعتراف کرد که مدتی است در زمینه فروش فاکتور‌های جعلی این شرکت در حد وسیع فعالیت داشته که موجبات فرار مالیاتی و تضییع حقوق عامه و دولت را به میزان 190 میلیارد تومان را فراهم کرده که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهمان به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی از شهروندان درخواست کرد: درصورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با این پلیس به شماره‌های 02166747343 یا 09999871392 تماس بگیرند.

 

منبع : فارس

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار