| کد مطلب: ۱۰۷۲۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد

50 جنگنده آمریکایی وارد خاورمیانه شد

گزارش‌ها حاکی از آن است که روز گذشته، نیروهای حماس موفق به پرتاب موشک به سمت تل آویو، به رغم فعال شدن سیستم دفاعی گنبد آهنین مورد استفاده ارتش اسرائیل در جنگ، شدند.

50 جنگنده آمریکایی وارد خاورمیانه شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین: نگرانی‌ها از بابت جنگ گسترده با ورود 50 هواپیمای نظامی ایالات متحده به خاورمیانه، به اوج خود رسید.

به گزارش اکوایران، ترس از جنگ گسترده با ورود 50 هواپیمای نظامی ایالات متحده به خاورمیانه، به اوج خود رسید. چرا که این ماجرا می‌تواند خطر درگیری واشنگتن در سه کشور را در پی داشته باشد.

بر اساس گزارش‌های اخیر، تنها طی 24 ساعت اخیر، ایالات متحده بیش از 50 هواپیمای ترابری نظامی حامل نیرو را به خاورمیانه منتقل کرده است. 

به ادعای TrackerDeep، علاوه بر 50 هواپیمای نظامی، تعداد قابل توجهی از هواپیماهای ترابری C-17A Globemaster و C-5M Super Galaxy از ایالات متحده نیز وارد خاورمیانه شدند.

این اقدام با وجود درخواست‌های متعدد برای آتش‌بس در جنگ بین اسرائیل و حماس، به ادعای این رسانه، ترس از جنگ جهانی سوم را تشدید کرده است. گزارش‌های بیش‌تر حاکی از آن است که حضور نظامی ایالات متحده در خاورمیانه برای دفاع از اسرائیل و همچنین برخورد با گروه‌های مقاومت در سوریه، عراق و لبنان است.

پیش از این، جنگنده‌های آمریکایی به دو نقطه در شرق سوریه حمله کردند. از شب گذشته نیز دست‌کم دو نقطه در این کشور مجددا مورد حمله قرار گرفته است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که روز گذشته، نیروهای حماس موفق به پرتاب موشک به سمت تل آویو، به رغم فعال شدن سیستم دفاعی گنبد آهنین مورد استفاده ارتش اسرائیل در جنگ، شدند. پیش از این، گنبد آهنین اسرائیل هزاران راکت و موشک پرتاب شده از غزه توسط تروریست های حماس را رهگیری کرده بود. 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار