پاسخ محکم مدیر استقلال به شکایت پرسپولیس
روز گذشته بود که باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه ای، از شکایت رسمی خود علیه استقلال خبر داد. موج اعتراضات سرخپوشان با انتشار استوری های مدیررسانه ای و مدیرروابط عمومی این باشگاه آغاز و با انتشار اطلاعیه ای در کانال رسمی همراه شد.
به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ورزش3؛ پرسپولیسی ها نامه ای را به سازمان لیگ ارسال کردند تا به زعم خود، بابت آنچه که "تخلفات عدیده باشگاه رقیب" عنوان شده، "از مراجع انضباطی فدراسیون" درخواست کردند "تا به موارد متعددی که باشگاه استقلال سقف قرارداد را زیر پا گذاشته رسیدگی شود". این موارد اتهامی سرخ ها علیه رقیب دیرینه بوده است.
حالا نیز مدیرعامل استقلال در گفتگویی که با رسانه رسمی باشگاه داشته، درخصوص سه مورد به توضیحاتی پرداخته که مسئله سوم به همین بحث شکایت پرسپولیس مطرح می شود که در زیر می خوانیم:
هواداران محترم استقلال، منتظر بودند تا از طریق مدیران باشگاه پاسخی به صحبت های مطرح شده روز گذشته یکی از باشگاه ها، داده شود.
آرامشی که امروز در استقلال شاهدش هستیم، به دلیل گذشت، توافق، یکدلی و همراهی وصف ناپذیر ارکان باشگاه است در سطوح مختلف ایجاد شده که آخرین نمونه آن را در روزهای گذشته همه مشاهده کردند.
جا دارد با تشکر مجدد از همراهی سرمربی محترم و بازیکنانی که با کسر قرارداد خود مجموعه مدیریتی باشگاه را در رعایت قانون سقف قراردادها همراهی کردند و همچنین کلیه مربیان و بازیکنان باشگاه که با صبر خود، به ما فرصت لازم برای تامین منابع مالی مورد نیاز را می دهند، لازم به تاکید دوباره است که باشگاه استقلال، ترجیح می دهد به جای ورود به میدان حواشی، از این فرصت استفاده کند و از اسپانسرهای محترم خود بابت تعاملات فی مابین تشکر لازم را انجام دهد.
از هواداران باوفای خود هم می خواهیم تا از حال خوب، نتایج درخشان، تعصب بی مانند مربیان محترم و بازیکنان دوستداشتنی خود لذت ببرند و مراقب باشند تحت تاثیر افراد یا جریاناتی قرار نگیرند که قصد بر هم زدن اتحاد کنونی را دارند چرا که استقلال در حال نتیجه گرفتن و حرکت به سوی قهرمانی است.
هواداران باشگاه استقلال، سرمایه گذار، سهامدار و مالکان راستین استقلال شکوهمند و پرافتخار ایران عزیز هستند که باید همیشه از آنها تشکر و قدردانی کنیم که ما را از دعای خیر و حمایت های خود بی نصیب نمی گذارند
ارسال نظر