| کد مطلب: ۱۰۷۱۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد

کوچ استقلال و پرسپولیس

طی جلسات برگزار شده کاشت چمن جدید ورزشگاه آزادی به تعویق افتاده و استقلال و پرسپولیس تا چند ماه می توانند در این ورزشگاه بازی کنند.

 کوچ استقلال و پرسپولیس

 

 به گزارش آرمان ملی آنلاین: ماجرای خراب شدن چمن ورزشگاه آزادی در هفته های گذشته بحث داغ فوتبال ایران بوده است؛ در این خصوص گفته می شد که استقلال و پرسپولیس باید هرچه سریع‌تر ورزشگاه جایگزین را برای دیدارهای خانگی خود برگزینند و حتی بحث خروج آنها از تهران هم مطرح شد.

به گزارش ورزش سه، در نهایت اما طی جلساتی که مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با مسئولان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی برگزار کردند، قرار بر این شد که سرخابی ها فعلا در آزادی از حریفان میزبانی کنند و کاشت چمن جدید به تعویق بیفتد.

با توجه به موضع استقلال و پرسپولیس مبنی بر عدم خروج از تهران برای برگزاری دیدارهای خانگی قرار بر این شده که تا بهمن یا اسفند ماه بازی ها روی چمن آزادی برگزار شود و مسئولان شرکت توسعه و تجهیز آن زمان برای کاشت جدید اقدام کنند.

با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است ورزشگاه تختی تهران تا آن زمان آماده شود تا استقلال و پرسپولیس بتوانند از اواسط نیم فصل دوم تا پایان فصل مسابقات خانگی خود را در تختی برگزار کنند و بعد از کاشت و آماده سازی چمن ورزشگاه آزادی از ابتدای فصل آینده دوباره به این ورزشگاه برگردند.

با این تفاسیر مشکل میزبانی استقلال و پرسپولیس در آزادی فعلا به صورت موقت برطرف شده و تا چند ماه آینده هم مشکلی برای برگزاری مسابقات این دو تیم در ورزشگاه پیر پایتخت وجود نخواهد داشت

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار