| کد مطلب: ۱۰۷۱۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد

تیراندازی وحشت آفرین 9 مرد فقط به خاطر گله گوسفندان / همه بازداشت شدند

سرهنگ مهدی مهدوی‌نیا در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات درگیری و نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای شهرستان بندرگز پرداخت و اظهار کرد: در پی وقوع درگیری و نزاع دسته جمعی در روستای «نوکنده» از توابع شهرستان بندرگز، مأموران انتظامی در اسرع وقت وارد عمل شدند.

تیراندازی وحشت آفرین 9 مرد فقط به خاطر گله گوسفندان / همه بازداشت شدند

 وی با تأکید بر اینکه مأموران انتظامی با حضور در محل وقوع این نزاع که با تیراندازی همراه بود، اقدامات عملیاتی و انتظامی اولیه جهت کنترل درگیری را آغاز کرد، ادامه داد: در جریان این نزاع دسته جمعی، سه نفر زخمی و به مرکز درمانی شهرستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز با اشاره به اینکه با هوشیاری مأموران حاضر در صحنه ۹ نفر از عاملان درگیری مسلحانه شناسایی و دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که دام یکی از گله‌داران در محدوده استقرار محصول یکی از اهالی روستا مشغول به چرا بوده تا اینکه درگیری بین آنها آغاز و تبدیل به این رفتار نامتعارف اجتماعی شده است.

وی با بیان اینکه عاملان این درگیری توسط ماموران انتظامی بخش نوکنده، در محل وقوع حادثه دستگیر و همه آنها با هماهنگی دستگاه قضایی به مقر انتظامی منتقل شدند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی برخورد قاطع با افرادی را که در تلاش برای بر هم زدن امنیت و آرامش عمومی جامعه هستند را وظیفه ذاتی پلیس دانست و تصریح کرد: پلیس با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت برابر قانون به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.

وی اضافه کرد: قطعاً هرگونه اختلاف شخصی و یا هر نوع اختلاف نظری باید از طریق قانونی و با طرح موضوع در دستگاه قضایی حل و فصل شود و پلیس در برخورد با هنجارشکنان و مخلان امنیت عمومی به شدت برخورد کرده و با هیچ احدی در هر پست و مقامی مماشات نخواهد کرد.

 

منبع : رکنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار