| کد مطلب: ۱۰۷۰۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد

خاخام ارشد کلیمیان ایران جنایات اسراییل را محکوم کرد

مرجع دینی کلیمیان ایران با اشاره به حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در غزه گفت: این جنایت از طرف هر انسانی که عاقلانه فکر کند محکوم است و جا دارد ملت‌ها و دولت‌ها و به دنبال آن مجامع بین‌المللی وارد شوند و هرچه سریع‌تر جلوی این جنایات فاجعه‌آمیز علیه بشریت گرفته شود.

خاخام ارشد کلیمیان ایران جنایات اسراییل را محکوم کرد

«خاخام یونس حمامی لاله‌زار» با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مردم غزه گفت: از مهم‌ترین ارزش‌هایی که در ادیان الهی وجود دارد، ارزش جان انسان است. انسان در قالب الهی آفریده شده و روح او، شمّه‌ای از وجود خداست که در او دمیده شده است.

رئیس دارالشرع مرکزی کلیمیان ایران افزود: قتل از گناهان کبیره محسوب می‌شود که متأسفانه امروزه توسط رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد؛ به‌خصوص در اقدام اخیر که بیمارستانی را مورد هدف قرار داد و بیش از ۱۰۰۰ نفر از افراد ناتوان و غیرنظامی را که شامل کودک، زن و بیماران بودند، به شهادت رساند. این جنایت از طرف هر انسانی که عاقلانه فکر کند محکوم است و جا دارد ملت‌ها و دولت‌ها و به دنبال آن مجامع بین‌المللی وارد شوند و هرچه سریع‌تر جلوی این جنایات فاجعه‌آمیز که علیه بشریت است، گرفته شود.

جنایات صهیونیست‌ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که دیشب یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد، جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از اسراییل حمایت کردند؛ اشغالگران صهیونیست شامگاه سه‌شنبه در اقدامی جنایتکارانه با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه بیش از ۵۰۰ فلسطینی را به شهادت رساندند.

شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به ۳ هزار و ۳۰۰ نفر رسیده است.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار