| کد مطلب: ۱۰۷۰۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد

۳ روز عزای عمومی در پی حمله به بیمارستان فلسطین / حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در اردن

خبرنگار الجزیره گزارش داده اسرائیل در حمله به بیمارستان المعدانی از نوع خاصی بمب استفاده کردند.

۳ روز عزای عمومی در پی حمله به بیمارستان فلسطین / حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در اردن

وزارت بهداشت فلسطین خبر داد: اشغالگران صهیونیست بیمارستان المعمدانی را بمباران کردند. برآوردها حاکی از شهادت ۲۰۰ تا ۳۰۰ فلسطینی است اما ساعتی بعد اخبار غیر رسمی از شهادت ۸۳۳ فلسطینی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه حکایتوکردند.شاهدان در فضای مجازی تاکید می‌کنند که شمار شهدا لحظه به لحظه افزایش پیدا می‌کند.

خبرنگار الجزیره گزارش داده اسرائیل در حمله به بیمارستان المعدانی از نوع خاصی بمب استفاده کرده که قادر به ایجاد هزاران ترکش است. این خبرنگار گزارش داد بمب مذکور سبک‌تر از بمب‌های دیگر است اما باعث آتش‌سوزی شده و تلفات گسترده‌ای به جا می‌گذارد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پی جنایت امشب صهیونیست‌ها در هدف قرار دادن بیمارستان المعمدانی اعلام ۳ روز عزای عمومی کرد.

در پی بمباران بیمارستان المعمدانی غزه، اردنی‌ها به سفارت رژیم صهیونیستی حمله کردند و آنجه را به آتش کشیدند.

*واکنش نخست وزیر کانادا

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا تاکید کرد که اسرائیل باید در انتقام گیری از حماس قوانین بین‌المللی را رعایت کند..ترودو به خبرنگاران گفت که حمله به بیمارستانی در غزه "انزجاربرانگیز و کاملا غیرقابل قبول" بوده است. او افزود: «قوانین بین‌المللی در این مورد و سایر موارد باید رعایت شوند. جنگ قوانینی دارد و حمله به بیمارستان قابل قبول نیست.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار