| کد مطلب: ۱۰۷۰۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد

اسطوره مکزیکی بارسا، «مسی» بعدی را معرفی کرد

رافا مارکز، اسطوره اسبق بارسا معتقد است که یکی از ستارگان جوان فعلی بارسا می‌تواند، مسی بعدی فوتبال باشد.

اسطوره مکزیکی بارسا، «مسی» بعدی را معرفی کرد

ستاره این فصل بارسا است، ستاره جوانی که هفته گذشته در دیدار بارسا و گرانادا در هفته نهم لالیگا گلزنی کرد تا با ۱۶ سال ۸۷ روز سن تبدیل به جوان‌ترین گلزن تاریخ بارسا و بلالیگا شود.

یامال از لاماسیا، آکادمی فوتبال بارسا رشد کرد و در فصل جاری در ۱۱ بازی بارسا به میدان رفته تا تبدیل به یکی از ستاره‌های تاثیرگذار تیم ژوای هرناندز شود.

رافا مارکز ستاره سابق بارسا که در حال حاضر هدایت تیم B بارسا را بر عهده دارد، معتقد است که یامال می‌تواند فوق‌ستاره بعدی بارسا باشد و نامش در بین بزرگان تاریخ بارسا قرار بگیرد.

مارکز به موندو دپورتیوو گفت: یامال پتانسیل این را دارد که راه برخی از قهرمانان جام جهانی را برود. او به گروهی از فوتبالیست‌ها تعلق دارد که یک استعداد ذاتی دارند. مهم نیست آنها چند سال دارند، در هر رده‌‎ای باشند، تفاوت ایجاد می‌کنند. بازیکنانی مانند رونالدینیو، مسی و ... این چنین بودند و یامال می‌تواند فرد بعدی باشد.

وی افزود: او همه ویژگی ها را دارد. بدیهی است که با توجه به سن پایینی که دارند باید از او در مسیری که برای تبدیل شدن به یک فوق‌ستاره پیش رو دارد، مراقبت کنیم.

یامال تنها نوجوانی نیست که وارد تیم اصلی بارسا شده است، فرمین لوپز بازیکن دیگری که در مسیر تشکیل بخشی از برنامه‌های ژاوی، تیم B را دور زده است.

مارکز درباره او اظهار داشت:تعجب آور بود. سال گذشته او را نداشتم، اما او باید می رفت تا بفهمد که فرصت خوبی برای حضور در باشگاه دارد. همه ما از این تکامل خوشحالیم. او یکی از بازیکنان مورد علاقه ژاوی است.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار