| کد مطلب: ۱۰۷۰۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد

ثبت ۵۱۱ حادثه ویژه در هفته گذشته/ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به ۲۰۱۱ مصدوم

رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به ثبت ۵۱۱ حادثه ویژه طی هفته گذشته در کشور، از کاهش ۱۱ درصدی این حوادث نسبت به هفته قبل از آن خبر داد.

ثبت ۵۱۱ حادثه ویژه در هفته گذشته/ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به ۲۰۱۱ مصدوم

جعفر میعادفر با بیان اینکه طی هفته گذشته ۱۸۵ حادثه ویژه ترفیکی و ۳۲۶ حادثه ویژه غیرترافیکی در کشور ثبت شد، افزود: در حوادث ویژه هفته گذشته در بخش ترافیکی ۲۲ درصد و در بخش غیرترافیکی ۳ درصد نسبت به هفته قبل از آن کاهش داشته‌ایم.

وی تعداد مصدومان و بیماران حوادث ویژه هفته گذشته را ۲۰۱۱ نفر عنوان کرد و اظهار داشت: ۱۳۶۹ نفر از بیماران و مصدومان به مراکز درمانی منتقل و ۶۴۲ نفر نیز در محل درمان شده‌ اند. همچنین ۵۲ درصد از مصدومان و بیماران مربوط به حوادث ترافیکی و ۴۸ درصد نیز مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده‌اند.

مصدومیت ۱۰۵۱ نفر در حوادث ترافیکی

رییس سازمان اورژانس کشور به مصدومیت یک هزار و ۵۱ نفر در ۱۸۵ حادثه ویژه ترافیکی در طول هفته گذشته اشاره کرد و افزود: بیشترین حادثه ویژه ثبت شده در کشور مربوط به استان‌های خراسان با ۲۰ و فارس و مرکزی با ۱۳ حادثه بوده است. همچنین بیشترین مصدومان سوانح ترافیکی به ترتیب مربوط به استان‌های خراسان رضوی با ۱۵۷ نفر و اصفهان با ۹۷ نفر بوده است.

میعادفر از ثبت ۱۹ مورد حادثه ویژه مرتبط به آتش‌سوزی و انفجار ناشی از نشت گاز خبر داد و گفت:‌ در این حوادث منجر به مصدومیت ۴۴ نفر شد و این حوادث معادل پنج درصد از سوانح غیرترافیکی ویژه است.

 

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار