| کد مطلب: ۱۰۶۹۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد

هواپیمای امیرعبداللهیان کجاست؟

در پی انتشار شایعه ای مبنی بر حضور وزیر خارجه ایران در یک هواپیمای ایرانی در هنگام حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق منابع مطلع این شایعه را رد کردند.

هواپیمای امیرعبداللهیان کجاست؟

ساعتی پیش برخی رسانه‌ها نوشتند جنگنده های ارتش تروریستی اسرائیل باندهای فرود فرودگاه‌های حلب و دمشق را برای جلوگیری از فرود هواپیمای ایرانی بمباران کردند!  روزنامهٔ سوری الوطن هم گزارش داد که رژیم صهیونیستی فرودگاه‌های دمشق و حلب را هدف قرار داده و اطلاعات اولیه از حمله به باند فرود و تعلیق فعالیت‌های دو فرودگاه حکایت دارد.  شبکه تلویزیونی الجزیره در خبری فوری به نقل از  سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد که ارتش این رژیم دو فرودگاه دمشق و حلب را در پاسخ به شلیک گلوله های خمپاره از سوریه بمباران کرد و اهداف بیشتری را در سوریه در روزهای آینده ویران خواهد کرد. 

*تغییر مسیر هواپیمای وزیر ایران؟

همشهری آنلاین نوشته بوددر عین حال به نظر می رسد دقایقی قبل از بمباران فرودگاه دمشق یک فروند هواپیمای ایرانی متعلق به شرکت ماهان قصد فرود در این فرودگاه را داشته که به علت بمباران فرودگاه ناچار به تغییر مسیر شده است. ایرنا هم نوشت :برخی منابع مدعی شدندپروازIRM146هواپیمایی ماهان به مقصددمشق حامل وزیرخارجه بوده ودراثرحمله رژیم صهیونیستی به این فرودگاه تغییرمسیرداده است .هواپیمای حامل وزیرخارجه متعلق به آشیانه جمهوری اسلامی وباشناسه بین‌المللی وشناخته شدهIRAN05درفرودگاه بغداددقایقی پیش به زمین نشست. نخستین مقصدامیرعبداللهیان بغدادبوده است

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار