| کد مطلب: ۱۰۶۹۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد

شاهین ایزدیار: مسئولیتم در بازی‌های پاراآسیایی سنگین است

شناگر پرافتخار تیم ملی پاراشنای کشورمان گفت: توقع خودم و اطرافیانم زیاد است و همین موضوع مسئولیتم را در بازی‌های پاراآسیایی سنگین می‌کند.

شاهین ایزدیار: مسئولیتم در بازی‌های پاراآسیایی سنگین است

شاهین ایزدیار روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص آخرین وضعیت آمادگی خود جهت حضور در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اظهار کرد: در اردوهای آخر به سر می‌بریم. یک اردوی دیگر متصل به اعزام داریم و خوشبختانه وضعیت بدنی‌ام خوب است. کادرفنی و خشایار حضرتی مربی شخصی‌ام رضایت کامل دارند. علی گرزی مربی بدنساز نیز از وضعیتم رضایت دارد. فکر می‌کنم با این وضعیت نتیجه خیلی خوبی در هانگژو برایم رقم بخورد.

وی اضافه کرد: در هر ۶ ماده که در کلاس S۱۰ برگزار می‌شود، شرکت می‌کنم اما اصلا رنگ مدال‌هایم مشخص نیست چرا که با رقیبان اختلاف صدم ثانیه‌ای دارم. یک رقیب ژاپنی و قزاق دارم و سینا ضیغمی‌نژاد هم رقیب من در ایران است. اصلا مشخص نیست که چه کسی چه مدالی می‌گیرد اما تلاشم را می‌کنم با دعای خیر مردم و انرژی مثبت آن‌ها، بهترین نتیجه را بگیرم و اگر بهترین عملکرد خودم را داشته باشم، از خودم راضی خواهم بود.

مدال‌آورترین شناگر ایران در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا درباره وضعیت آمادگی دیگر شناگران کشورمان نیز بیان کرد:‌ فکر می‌کنم همه بچه‌ها در وضعیت خوبی قرار دارند. ما دو شناگر جوان داریم. ابوالفضل ظریف‌پور از استان خراسان رضوی که ۱۶ سال دارد و خیلی خوب است که جوانگرایی صورت گرفته است. من خودم هم در سن ۱۷ سالگی به گوانگژو ۲۰۱۰ اعزام شدم. ابوالفضل نگارستانی هم از استان کرمان سن مناسبی دارد و فکر می‌کنم هر دو نفر رنک سه هستند و شانس این را دارند تا رنگ مدال خود را بهتر کنند.

ایزدیار که هوادار دوآتشه تیم فوتبال پرسپولیس است، توقع و انتظار اطرافیانش را از خود بالا عنوان کرد و افزود: در حال حاضر اولویتم بازی‌های پاراآسیایی هانگژو است چون خیلی وقت است برای این مسابقات زحمت می‌کشم. چهارمین دوره این بازی‌ها است که در آن شرکت می‌کنم. پرمدال‌ترین ورزشکار آسیا در بازی‌های پاراآسیایی هستم و این مسئولیتم را سنگین کرده است و تلاشم را می‌کنم تا در آنجا هم مثل جاکارتا نتایج خوبی بگیرم.

وی در مورد دیدار حساس پرسپولیس و النصر نیز گفت: تیم النصر خیلی تیم قدرتمندی است و کریستیانو رونالدو را هم در اختیار دارد اما پرسپولیس کارهای بزرگی کرده است و تجربه این را نشان می‌دهد. امیدوارم پرسپولیس در این بازی‌ها مثل قدیم بدرخشد و بهترین نتیجه را بگیرد.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار