| کد مطلب: ۱۰۶۹۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد

جنایت ضد بشری صهیونیست ها؛ قطع آب و برق به روی اسرای فلسطینی

رژیم صهیونیستی که با اتخاذ اقدامات غیرانسانی و ظالمانه علیه ساکنان نوار غزه قادر به توقف عملیات دلاورانه مقاومت نیست، اینبار در اقدامی دیگر آب و برق را بر روی اسرای فلسطین قطع کرد.

جنایت ضد بشری صهیونیست ها؛ قطع آب و برق به روی اسرای فلسطینی

کمیته امور اسرای فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که اداره زندان النقب آب و برق تمامی بخش‌های این زندان را از روز گذشته قطع کرده است.

در این بیانیه آمده است: تشدید تنش‌های اسرائیل خطرناک است و انتقام‌جویی نگران‌کننده جان اسرای زن و مرد فلسطینی را تهدید می‌کند.

کمیته امور اسرای فلسطین در ادامه اضافه کرد: از کمیته بین‌المللی صلیب سرخ می‌خواهیم برای جلوگیری از این جنایت فورا مداخله کرده و هرچه سریع تر از زندان نقب بازدید کند.

جنبش حماس نیز در بیانیه ای در واکنش به این اقدام غیرانسانی رژیم صهیونیستی تاکید کرد: قطع آب و برق بر روی اسرای فلسطینی جنایت علیه بشریت است و صلیب سرخ باید در اسرع وقت برای محافظت از آنها و افشای حقیقت مداخله کند.

جنبش حماس در ادامه اعلام کرد: اجرای اقدامات تلافی جویانه مقامات دشمن علیه اسرای فلسطینی، نقض آشکار قوانین بین‌المللی و حقوق اسیرا است و زندگی آنها را تهدید می‌کند

در ادامه این بیانیه آمده است: ما از صلیب سرخ و همه نهادهای بین‌المللی حقوق بشر می‌خواهیم که هرچه سریع‌تر برای افشای حقیقت خطری که اسرای فلسطینی در زندان های دشمن با آن روبرو هستند مداخله کرده و از آنها محافظت کنند.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر شده و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را مسدود کرده تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

شش روز از آغاز حمله حماس به سرزمین‌های اشغالی با پرتاب حدود ۵ هزار راکت می‌گذرد. طبق آمارهای اعلام شده، در این مدت بیش از یک هزار و ۳۰۰ اسرائیلی به هلاکت رسیده اند و همچنین در این مدت ۱۳۵۴ فلسطینی نیز به شهادت رسیده و هزاران نفر هم مجروح شده‌اند.

صهیونیست‌ها با تکیه بر تجهیزات پیشرفته نظامی، خود را دارنده یکی از ارتش‌های قوی دنیا معرفی می‌کنند، اما غافلگیری ارتش و به‌ویژه سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که نتوانسته بودند، چنین حمله بزرگی را پیش‌بینی کنند، همه این تصورات را برهم زد؛ حالا اسرائیل با عنوان انتقام و جبران این شکست، حملات هوایی وحشیانه‌ای را علیه ساکنان غزه به راه انداخته و تانک‌ها و نیروهای زرهی خود را پشت مرزهای غزه مستقر کرده است.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار