| کد مطلب: ۱۰۶۹۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد

عقب نشینی کاخ سفید : هیچ مقام امریکایی قتل کودکان اسرائیلی به دست حماس را ندیده

یک مقام آمریکایی گفت آنچه بایدن در مورد جنایات ادعایی در حمله حماس گفت منبع آن اظهارات مقامات اسرائیلی است.

عقب نشینی کاخ سفید : هیچ مقام امریکایی قتل کودکان اسرائیلی به دست حماس را ندیده

به گزارش آرمان ملی به نقل از عصر ایران، کاخ سفید از سخنان جو بایدن رئیس جمهور امریکا درباره متهم کردن نیروهای حماس به قتل کودکان عقب نشینی کرد.

 سایت شبکه الجزیره نوشت: کاخ سفید با عقب نشینی از سخنان جو بایدن رئیس جمهور امریکا درباره "مشاهده قتل و سربریدن کودکان اسرائیلی" توسط نیروهای حماس گفت که نه جو بایدن و نه هیچ مقام امریکایی تاکنون تصاویر سربریدن و قتل کودکان اسرائیلی توسط نیروهای حماس را مشاهده نکرده است بلکه این موضوع به نقل از رسانه ها و مقامات اسرائیلی دریافت شده است.

بایدن در دیدار خود با رهبران جامعه یهودی در کاخ سفید با اشاره به حمله نیروهای حماس به اسرائیل گفته بود فکر نمی کرد «تصاویری از تروریست ها در حال قطع سر کودکان ببیند".

واشنگتن پست به نقل از سخنگوی کاخ سفید نوشت: " در این باره نه رئیس جمهور بایدن و نه هیچ یک از مقامات آمریکایی هیچ عکسی دریافت نکردند یا به طور مستقل از صحت گزارش های در این باره مطمئن نشدند".

این سخنگو افزود که اظهارات بایدن در مورد جنایات ادعایی بر اساس ادعاهای سخنگوی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و گزارش های رسانه های اسرائیلی است.

 
در همین زمینه، یک مقام آمریکایی که نام او اعلام نشده به شبکه الجزیره گفت آنچه بایدن در مورد جنایات ادعایی در حمله حماس گفت منبع آن اظهارات مقامات اسرائیلی است.

جنبش حماس در بیانیه‌ای گفت این گروه فلسطینی کودکان را مورد هدف قرار نمی دهد. حماس همچنین از رسانه های غربی خواست در پوشش خبری خود دقت داشته باشند و نسبت به روایت اسرائیل طرفداری و سوگیری نداشته باشند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار