| کد مطلب: ۱۰۶۹۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد

پرونده انتقال ستاره لیورپول روی میز سران الاتحاد

پرونده انتقال محمد صلاح به عربستان همچنان باز است و تلاش‌ها برای جذب ستاره آنفیلد ادامه خواهد داشت.

پرونده انتقال ستاره لیورپول روی میز سران الاتحاد

ماجرای انتقال محمدصلاح از لیورپول به عربستان همچنان ادامه دارد و در آخرین تلاش‌ها به نظر می‌رسد رقم جدیدی برای جذب ستاره آنفیلد مطرح خواهد شد.

در شرایطی که تلاش‌های قبلی برای به خدمت گرفتن محمدصلاح به سرانجام نرسید اما مایکل امنالو مدیر نقل و انتقالات لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان در تلاش است تا شرایط حضور این بازیکن را در این لیگ محقق کند.

بر اساس آخرین تلاش‌های صورت گرفته در این خصوص، الاتحاد عربستان در تابستان آماده پرداخت ۲۱۵ میلیون پوند برای به خدمت گرفتن محمد صلاح بود اما در تلاش‌های خود برای به دست آوردن ستاره لیورپول ناکام ماند.

در شرایطی که به نظر می‌رسید این جابجایی نافرجام خواهد ماند اما با ابراز علاقه‌مندی دوباره امنالو برای حضور صلاح در کنار بازیکنانی از جمله رونالدو، نیمار و بنزما باید در انتظار اتفاقات جدیدی بود.

او در سخنانی گفته هیچ کس تحت فشار یا مجبور به آمدن نیست اما اگر کسی دوست دارد بیاید و فرصتی برای همکاری با ما داشته باشد از او استقبال خواهیم کرد.

قرارداد صلاح با لیورپول در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد و باید دید آیا صلاح بعد از آن راهی خاورمیانه خواهد شد یا همچنان فوتبال خود را در اروپا ادامه می‌دهد.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار